2867
Sök

STULEN: the ONE

Os Difuntos
1 822 Inlägg
27 juli 2007
turbodeath skrev:
jag har inte skrivit att jag körde lastbil nånstanns,jag körde en vanlig jävla budbil...ja vi hade ett möte på motsatta sidan när jag kom körande,jag svänger in där vid tappen....sen sa jag att vi såg den längre bort typ som den körde mot malöhållet....jag sa aldrig att den åkte hela den vägen...för jag följde inte efter den...jag svängde av med grejer vid kungsbacka sen,men min tolkning var att den körde mot malmöhållet,förresten varför skulle jag tänka på regplåten när  per inge har fraktat den förut,han kunde ju ha sålt den....o den som köpt den kanske ville ha den fraktad...visste inte ens att den var stulen innan jag läste men nästa gång håller jag mun när jag ser nått...för alla spekulerar i allt ...det gör jag med...man får inte sin egen bil sönderslagen...jag spekulerar också om det var för att jag såg en knarkaffär där jag bor,som bilen blev som den blev

står bara att jag är chaufför......chaufförer är budbilar om du kan läsa...skicka mig nånstans där det står att jag skrivit att jag kör lastbil då....

du sa att du körde budbilen!! vilken budbil har ett baksäte?? (med tanke på att din son var med) bara nyfiken ps kan du inte lägga upp en bild på hela din bil nu när du har fått rutan sönderslagen skulle vara intressant att se.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

2 452 Inlägg
27 juli 2007
Senast redigerat av turbodeath (27 juli 2007)

döden kommer tillbaka

Os Difuntos
1 822 Inlägg
27 juli 2007
ser mer ut som ett inbrott om ni frågar mig... inte för att jag misstror dig att du inte har fått ha bilen ifred men jag har jävligt svårt att tro att det är för att THE ONE har blivit stulen och att du har sagt att du hade bilder på lastbilen som körde den.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Saaboholic
3 129 Inlägg
27 juli 2007
Fy fan..har läst igenom tråden nu..har du fått någon vidare information osv?

håller utkik här omkring..man är ju inte lite frestad av att åka ner och snoka lite i nol-trakterna åså.. luktar beställnings jobb lång väg i vilket fall som helst.

"Liberty of thought is the life of the soul"

Avstängd
73 Inlägg
27 juli 2007
kan säga att det turbodeath skriver stämmer.vi var där med.

inbrott var det inte om du tittar på bilderna,är det nån som sparkar sönder dörrar o huv mm...hade det varit inbrott så hade man inte skärt sönder grejer med eller,vem behöver lister,stereofronterna har han ju kvar,kallar du det då inbrott när det inte finns nått av värde att stjäla?

BMW Power
8 Inlägg
27 juli 2007
850robin skrev:
kallar du det då inbrott när det inte finns nått av värde att stjäla?

Småskurkar behöver inte se något av värde i bilen för att göra inbrott. Det var någon/några som gjorde inbrott i alla (4) våra firmabilar. Det dom fick med sig var lite brända cd-skivor, solglasögon och några mynt. I en av bilarna skruvade dom ner hela innervägen som delar skåpet och hytten för att ta sig in i hytten.

Mr.RoadRage
428 Inlägg
27 juli 2007
ha ha ha ha, förlåt, men är det mer än jag som tycker att denna tråden är rolig att läsa?! lol

Inget ont om per-inge o TheOne, men jag garvar över denna stackars jävel som säger att han har sett bilen, och alla som trackar ner på honom, PS, jag har oxå sett bilen!!!!!! Jajamensan! Vallåkra träffen, Elmia, typ förra året, MEN ÄNDÅ! lol

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.

240 Inlägg
27 juli 2007
Mangeman skrev:
ha ha ha ha, förlåt, men är det mer än jag som tycker att denna tråden är rolig att läsa?! lol

Inget ont om per-inge o TheOne, men jag garvar över denna stackars jävel som säger att han har sett bilen, och alla som trackar ner på honom, PS, jag har oxå sett bilen!!!!!! Jajamensan! Vallåkra träffen, Elmia, typ förra året, MEN ÄNDÅ! lol

Det här är ingen tråd som man skämtar i tycker jag.
Hoppas du får tillbaka din bil hel.

KAM
46 Inlägg
27 juli 2007
Trådstartare
Jag skall kolla upp lite uppgifter jag har fått, tack för dem, men ber er att inte sitta och skriva såpass mkt som inte rör försvinnandet, tack för alla komentarer om bilen och dem tips som ni har, men hittils har jag inte hört ngt eller fått något som hjälpt.

sad

"En glänsande bil är ren bil"

Avstängd
73 Inlägg
27 juli 2007
därför jag inte skriver nått här,turbodeath brukar vara bra på att öppna sin mun i fel ögonblick.han skulle ha hållit tyst istället om bilen så hade han inte fått så mycket skit av er garagevänner,jag såg den med samma dag som han såg den för vi var där med,vi var 6 personer som såg den på lastbilen,inget skumt med det om den nu fraktades.

2 452 Inlägg
27 juli 2007
jaja men jag brukar ju ha rätt med när jag öppnar munnen med...jag öppnar ju inte munnen om jag inte har rätt heller....

döden kommer tillbaka

Bobo
27 juli 2007
Det är så många som skriver "hoppas du får tillbaka bilen osv" nu när den blev stulen varför skulle han vilja ha tillbaka den då den varit till salu en längre dit och han själv skriver att han ska trappa ner på bil hobbyn för familjens skull. Bättre och skriva att ni hoppas att han får bra ersättning från försäkringsbolaget.

68 Inlägg
27 juli 2007
håller med ägaren, har liksom spårat ur för ett ex antal inlägg sen.
Synd på ett sånt fint bygge iaf..

I don´t care what people say, I just do it anyway

Bamse940Ltt
28 juli 2007
hoppas det löser sig på ngt bra sätt... surt med en sådan grym bil...

jag såg inget i damnark o tyskland iaf.. var där i förrgår men ingen bil vad jag kunde se...

mvh richard

saab expert
248 Inlägg
28 juli 2007
fortfarande ingen som har hittat bilen?
mvh

735 Inlägg
29 juli 2007
the ONE skrev:
Jag skall kolla upp lite uppgifter jag har fått, tack för dem, men ber er att inte sitta och skriva såpass mkt som inte rör försvinnandet, tack för alla komentarer om bilen och dem tips som ni har, men hittils har jag inte hört ngt eller fått något som hjälpt.

sad

Mycket som inte handlar om tråden nu...

Born With Nothing..Die With Everything

Forummoderator
26 460 Inlägg
29 juli 2007
Broken-Arrow skrev:
the ONE skrev:

sad

Mycket som inte handlar om tråden nu...

Jag undrar fortfarande om inget nytt har skett.
Stått stilla nu denna tråd.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Egen företagare
314 Inlägg
29 juli 2007
850 robin verkar vara en polare till turbodeath. Läs inlägg 212
han har även turbodeath bil som favorit... Sonen????

Volvo4life

Administratör
11 962 Inlägg
29 juli 2007
volvo240tic skrev:
850 robin verkar vara en polare till turbodeath. Läs inlägg 212
han har även turbodeath bil som favorit... Sonen????

Vem f-n bryr sig!

Håll er till ämnet nu och glöm turbodeath osv!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

DFFL
9 020 Inlägg
29 juli 2007
Hur har det gått då?
Några nyheter?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök