STULEN: the ONE

323micke
24 juli 2007 · 262 Inlägg

fan alltså inte den bilen!!!! synd att folk inte kan se skillnaden på mitt å ditt, mycket synd.
Hoppas den hittas hel, skall hålla koll.
Mvh

Mikael Holmkvist Reschke
mickehr@hotmail.com
Youngblood Billackerare
24 juli 2007 · 737 Inlägg

wempa skrev:

turbodeath skrev:
den var som sagt på sådan där lastbil fraktfirmor använder därför jag såg för jag o pojken var ute o körde under jobbet...skulle hämta grejer körde motsatta sidan,men senare så körde vi neråt mot malmöhållet o då var den på samma väg...som vi,pojken har berättat att han har tagit kort både på bilen o lastbilen,men vi har bara en mörk bild för kameran är kass,skall kolla om han fick nått foto där han fastnade för han tog flera kort ju....

fan verkar ju helsjukt igentligen att man fraktar en nystulen bil öppet...iof är väll inte alla så smarta...men har dom lyckats stjäla bilen så bra som dom nu tydligen gjort...varför då tabba sig på ett sånt klantigt sätt???????????????????

Brottslingar är väl sällan smarta. Då skulle dem inte ha gjort som dem gjorde från första början..?

Hoppas att bilen återfinns hel.

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
wempa Lackerare
25 juli 2007 · 29 Inlägg

Youngblood skrev:

wempa skrev:

turbodeath skrev:
den var som sagt på sådan där lastbil fraktfirmor använder därför jag såg för jag o pojken var ute o körde under jobbet...skulle hämta grejer körde motsatta sidan,men senare så körde vi neråt mot malmöhållet o då var den på samma väg...som vi,pojken har berättat att han har tagit kort både på bilen o lastbilen,men vi har bara en mörk bild för kameran är kass,skall kolla om han fick nått foto där han fastnade för han tog flera kort ju....

fan verkar ju helsjukt igentligen att man fraktar en nystulen bil öppet...iof är väll inte alla så smarta...men har dom lyckats stjäla bilen så bra som dom nu tydligen gjort...varför då tabba sig på ett sånt klantigt sätt???????????????????

Brottslingar är väl sällan smarta. Då skulle dem inte ha gjort som dem gjorde från första början..?

Hoppas att bilen återfinns hel.

menade inte smarta"smarta"...är knappast imponerad av vad som hänt om man säger så
menade bara att det dom hade gjort var tydligen väl genomtänkt...pratade nämligen med han som driver firman och det var tydligen inga "nybörjare" som gjort detta...

//wempa

Livet är hårt och hänsynslöst
Volvo 242 turbo "Wempa" (1983)
Volvo 940 (1991)
P-G Säl-Tämjare...
25 juli 2007 · 1 024 Inlägg

träligt som fan är det iaf. vad hade de mer snott? och hur bar dem sig åt då? krossade ett fönster och klev in och HUR vet man att det inte va några nybörjare?

Vilket jävla drag :)
TFkarlsson Varningar. 36
25 juli 2007 · 1 200 Inlägg

Av gamla erfarenheter skulle jag nästan till 100% chansa på att bilen fraktas till bushen plockas i bitar slipas ner och säljs i utlandet och det som återstår av bilen hittas av polisen om hundrahuttihu tusen år då dom oftast inte blir tillräckligt informerade runtom i landet för att känna igen bilen om dom ser den. Får hoppas på det bästa att du hittar den hel och fin och att du får tag på äcklet som snott den så du kan trycka in truten på honom + en gång till från mig och alla andra som älskar din bil.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
P-G Säl-Tämjare...
25 juli 2007 · 1 024 Inlägg

En redig smäll på läppen ska de ha.

hur går det med bilderna nu då? vi är nyfikna som små barn på julafton... iaf ja..

Vilket jävla drag :)
B440
25 juli 2007 · 15 Inlägg

Grabber skrev:
Tändstift i tanken skulle nog vara den bästa antitheif grejen.

Dessvärre så smäller det inte utav det till 99% säkerhet.

/

P-G Säl-Tämjare...
25 juli 2007 · 1 024 Inlägg

ingen som har sett eller hört något mer?

Vilket jävla drag :)
volvo240tic Egen företagare & Flockare
25 juli 2007 · 314 Inlägg

Edward ( turbodeath ) jag tror fan du sett alla snodda bilar nu de senaste åren.
99% av alla efterlyst annonser på TPC har du sett. Är du överallt lol

Senast redigerat av volvo240tic (25 juli 2007)

Volvo 240 turbo 4 life
Tengu1969
25 juli 2007 · 1 396 Inlägg

Är den hittad eller vad händer?

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
the ONE KAM
25 juli 2007 · 46 Inlägg

Tyvärr inga nyheter, tyst som ......  börjar tappa hoppet då det har gått för många dagar, känns för djäv#"tsad

"En glänsande bil är ren bil"
Burken Utanlem
25 juli 2007 · 895 Inlägg

Mathsa skrev:

Freddeponken skrev:
Fan var är decibel när man behöver honom...han hitade ju svante och han borde ju kunna hitta din bil=)

lollollol

big_smilebig_smilebig_smilelollollolsmilecool

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
mellowd Drop Shop
25 juli 2007 · 926 Inlägg

the ONE skrev:
Tyvärr inga nyheter, tyst som ......  börjar tappa hoppet då det har gått för många dagar, känns för djäv#"tsad

har någon hört med polisen angående den där lastbilen med den påstådda bilen då?

-ROSEN-
25 juli 2007 · 237 Inlägg

Lider med dig...

E det någon som varit o kollat på bilen sen du la ut annons på den??

Kan jue vara någon av dom iså fall...

Ingen suspect som du själv annar att de kan vara???

Världens Häftigaste....De E Jag de...
hollep
25 juli 2007 ·

det är fan för jävligt  den är ju inte så deskret så man ser den ju om det är den

Rille_h Knegare
25 juli 2007 · 62 Inlägg

Lider med dig. hoppas det löser sig.

MVH Rille
Volkswagen Tiguan "R-Line" (2011)
toro
25 juli 2007 · 9 Inlägg

lider med dej .....

Audi a4 1,8 (1996)
quackpack
25 juli 2007 · 109 Inlägg

turbodeath skrev:
den var som sagt på sådan där lastbil fraktfirmor använder därför jag såg för jag o pojken var ute o körde under jobbet...skulle hämta grejer körde motsatta sidan,men senare så körde vi neråt mot malmöhållet o då var den på samma väg...som vi,pojken har berättat att han har tagit kort både på bilen o lastbilen,men vi har bara en mörk bild för kameran är kass,skall kolla om han fick nått foto där han fastnade för han tog flera kort ju....

Maila eller pm:a gärna bilderna till mig så ska jag se vad jag kan göra, man kan få fram mer än man tror ur ett par "mörka" bilder!

Mina bilder: http://www.qps.se
Lars-P
25 juli 2007 · 427 Inlägg

Tur att den syns finns ju inte två liksom.. ska hålla ögonen öppna där ja bor!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang