2493
Sök

Var hittar jag sånna här Vita Blinkers???

Kettunen
26 juli 2007
Trådstartare
Hej håå.
Vill ha nya sånna här blinkers då dessa är gammla o sletna o läcker in vatten som ni ser på bilden,.

http://img129.imageshack.us/img129/233/dsc00523tb1.jpg

3 627 Inlägg
26 juli 2007
Vanliga Golf II blinkers om jag inte minns helt fel smile

Så på alla andra ställen som du kan hitta vita blinkers ungefär smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
26 juli 2007
ser ut som vanliga golf 2 blinkers.

Kettunen
26 juli 2007
Trådstartare
Vaaa:PShit ska kolla upp

401 Inlägg
27 juli 2007
det e vanliga golf 2 blinkers

Kettunen
31 juli 2007
Trådstartare
OBS DET ÄR EJ GOLF 2 BLINKERS!! Testat att beställa hem sånna nu o dom passade EJ. Dom var ca 3 cm för korta på längd och 2 cm på höjd korta.....
FAN

300 Inlägg
31 juli 2007
maximus skrev:
om du tex skulle köpa nya framlampor och någon sa att det ser ut som såna som sitter på en ford focus..hade du köpt dom då?..du får skylla dig själv..du har väl en honda..inte golf

Öööö golf 3 på bilden om jag inte är blind

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
31 juli 2007
142R skrev:
maximus skrev:
om du tex skulle köpa nya framlampor och någon sa att det ser ut som såna som sitter på en ford focus..hade du köpt dom då?..du får skylla dig själv..du har väl en honda..inte golf

oj såg fel

Proljece?
1 464 Inlägg
31 juli 2007
maximus skrev:
142R skrev:
maximus skrev:

oj såg fel

Killen har en honda helt riktigt smile Men vet ifasiken om du inte bara kan dra på golf 3ans därpå hmm

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

300 Inlägg
31 juli 2007
försök hitta vilket paket du har dvs vad de heter å sen kolla med en återförsäljare för dom som gjorde paketet har blinkisen..

431 Inlägg
31 juli 2007
142R skrev:
försök hitta vilket paket du har dvs vad de heter å sen kolla med en återförsäljare för dom som gjorde paketet har blinkisen..

Ta bort glaset och åk till Meca eller liknande.

51 Inlägg
31 juli 2007
ser ut som golf mk2 blinkers till dom stora kofongarna (90:ans)...
e inte mk3 ans iaf...

Kettunen
31 juli 2007
Trådstartare
Nu har det blivit lite missförstånd här. Det är ej till Hondan. Det är till en Golf 3 MEN det är ej orginal som ni ser. Det är ju ett Rieger Kjolpaket på

Billackerare
737 Inlägg
31 juli 2007
Jag tippar på att det är Golf MKII blinkers glas passandes ANTINGEN original stötfångarna från Golf MKII -84 till -89 eller Golf MKII -90/-91. Det är förmodligen klarglas varianten till dem du INTE köpte. Jag tror att du köpte dem som kommer från -90:ans stötfångare. Men det ska nog vara klarglasen som passar dem äldre stötfångarna.

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Kettunen
31 juli 2007
Trådstartare
Youngblood skrev:
Jag tippar på att det är Golf MKII blinkers glas passandes ANTINGEN original stötfångarna från Golf MKII -84 till -89 eller Golf MKII -90/-91. Det är förmodligen klarglas varianten till dem du INTE köpte. Jag tror att du köpte dem som kommer från -90:ans stötfångare. Men det ska nog vara klarglasen som passar dem äldre stötfångarna.

Hmm okey. Jag köpte till en 90a som nämner. Men är det så stor skilldnad på dom äldre då??

Billackerare
737 Inlägg
31 juli 2007
Jag skulle kunna tippa på att skillnaden är "3 cm på längden och 2 cm på höjden"... smile

Vet inte säkert måtten på dem men jag har för mig att dem inte är lika stora iallafall.

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Kettunen
31 juli 2007
Trådstartare
tongue Okeey tack för tipset. Ska ringa o kolla imon med lite butiker smile

Sök