4133
Sök

BLUFF ---> www.myspons.se

KHRacing
31 juli 2007
Decibel skrev:
Jag fick just ett samtal till firmaluren.

Det var någon som inte var så glad på mina inlägg och hotade med de ena och det andra.
Dom ville att jag skulle radera mina inlägg.

lol

Skojjar du ?

Vill du skriva ner exakt vad som sades är du snäll så alla kan få ta del utav det ?

Förnamn på personen som ringde upp hade inte skadat heller !

hare bäst sålänge

& du, du har PM:

MVH/
.......Kristian

1 878 Inlägg
31 juli 2007
är väl lika bra att ringa ridetech dårå och fråga om man kan bli sponsrad

346 Inlägg
31 juli 2007
håller med vore intressant och veta vem som ringde dig och vilken anknytning de har till myspons och ridetech. Vore även kul med en kommentar från dekalart.se Då de står med som promoting för dekalernasom måste has på bilarna

129 Inlägg
31 juli 2007
dekalart har även på deras sida länkat direct till myspons så

FreddeK
31 juli 2007
Usch vad ´less jag blir när jag läser detta! blir ännu mer sur över att reklamen ligger kvar på garaget.org och lurar ner mer folk i detta blufferi! Man borde fan inte få annonsera för vad som helst utan att man vet att det sker på riktiga grunder och ej är en lureriverksamhet!

Jag förstår att reklam behövs för att driva sidan men jag förstår fan inte varför man ska lura ungdomar etc...

83 Inlägg
31 juli 2007
Dekalart, Ridetech ligger båda i Motala.  De verkar använda samma serverhotell ? =]

Turbo X

401 Inlägg
31 juli 2007
Freddeponken skrev:
Usch vad ´less jag blir när jag läser detta! blir ännu mer sur över att reklamen ligger kvar på garaget.org och lurar ner mer folk i detta blufferi! Man borde fan inte få annonsera för vad som helst utan att man vet att det sker på riktiga grunder och ej är en lureriverksamhet!

Jag förstår att reklam behövs för att driva sidan men jag förstår fan inte varför man ska lura ungdomar etc...

håller med dej...synd för de som gick på dethär....
varför tar man inte bort deras annons...

129 Inlägg
31 juli 2007
som det skrevs lite tidigare så är det väl google som styr reklamen och betalar myspons de så

381 Inlägg
31 juli 2007
Jävla skämtare å här har man betalat 700:- å fick 10% på de jävla bluff företaget!!

129 Inlägg
31 juli 2007
EyeLighter skrev:
Jävla skämtare å här har man betalat 700:- å fick 10% på de jävla bluff företaget!!

gör en anmälan isf

FreddeK
31 juli 2007
lelleman skrev:
som det skrevs lite tidigare så är det väl google som styr reklamen och betalar myspons de så

kanske det är så men jag tycker ändå ägaren har ett ansvar av vad som marknadsförs på sidan eller har jag helt fel?

Någon jävla ordning får det vara i detta pengakåta land!

381 Inlägg
31 juli 2007
lelleman skrev:
EyeLighter skrev:

gör en anmälan isf

Ja de skulle man göra! Men hur ska man formulera de?

62 Inlägg
31 juli 2007
jag funderar på att göra en anmälan, både om falsk marknadsföring, fast vet inte om det kan gå igenom samt så kommer jag anmäla för bedrägeri!

6 Inlägg
31 juli 2007
Känns lite ironiskt att läsa igenom tråden och samtidigt se reklamen på höger sidan =/

Låter det för bra, är det för bra...

2 911 Inlägg
31 juli 2007
lelleman skrev:

Dom stora bannrarna styr Chrizz, jag vet eftersom jag själv har en där smile

Edit: och nu blev jag tydligen ensam där cool
Senast redigerat av Decibel (31 juli 2007)

2 911 Inlägg
31 juli 2007
KHRacing skrev:
Decibel skrev:
Jag fick just ett samtal till firmaluren.

Det var någon som inte var så glad på mina inlägg och hotade med de ena och det andra.
Dom ville att jag skulle radera mina inlägg.

lol

Skojjar du ?

Vill du skriva ner exakt vad som sades är du snäll så alla kan få ta del utav det ?

Förnamn på personen som ringde upp hade inte skadat heller !

hare bäst sålänge

& du, du har PM:

MVH/
.......Kristian

Klanten räknade nog inte med att han ringde genom vår företagsväxel där allt spelas in o läggs som mp3-filer, inte ens skyddat nummer orkade han bemöda sig med.

Får se hur det utvecklar sig om jag ska släppa filen framöver, men just nu håller jag på den om dom får för sig att göra nåt mer.

Proljece?
1 464 Inlägg
31 juli 2007
Var det någon från myhjärnblödning som ringde?

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

346 Inlägg
31 juli 2007
SKall bli intressant och se hur de som kommer ringa ridetech/myspons imorrn blir bemötta.
Senast redigerat av Ashra (31 juli 2007)

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
31 juli 2007
Jag vill bara ge en eloge till Decibel för att han anstränger sig, gräver och vänder ut o in på saker o ting och förklarar hur det ligger till.. big_smile

Sen dom här ridetech, jag har aldrig handlat där och en sak är säker, jag kommer ALDRIG NÅGONSIN att göra det heller!!!

Decibel ----> filen med det inspelade samtalet kunde va kul att få höra.. tongue

4 506 Inlägg
1 augusti 2007
Så jävla glad att jag inte gick med på detta. Blev helt blind av lycka när jag läste det i Bilsport, Presis som Myspons.se ville att man skulle bli om man är ung och inte har allt för gott om pengar, Skulle registrera och såg då det om 699:- kr. Tur för mig att jag blev misshandlad i början av sommaren och inte kunnat jobba, Tur på så sätt att jag inte hade råd att registrera mig. Tänkte fråga pappa så snällt om man kunde få låna när dom kom hem ifrån deras Camping semester, Men han innan det läsa på mig lite om detta och sammla vett. + Att min kompis åkte på det och fick 10% på fälgar. 10% kan man fixa sj och mer ibland igenom lite tjöt. Tur det för annars hade jag vart fattigare en fattig nu.

Stor Eloge till Decibel som har upplyst mig och många fler. Det borde du får sponsring gratis för detta. "ha-ha"

Säger som herren ovan, Har aldrig handlat på Ridtech och kommer aldrig göra det eller länka sidan till ngn kompis pga att jag hittat ngt som passar han/hon.

MVH Wall
Senast redigerat av _Wallis_ (1 augusti 2007)

Kan du andas kan du dö.

Sök