3472
Sök

BLUFF ---> www.myspons.se

1 688 Inlägg
1 augusti 2007
MrCalle skrev:
baca skrev:
Vad säger ni som bor i och nära GBG ska vi åka ner och hälsa på dom (ridetech) i deras nya butik i sisjön och fråga vad dom håller på med! vilka e på??

Jag har givetvis pratat med en gosse där & de säger att de är en egen filial som är fristående från Ridtech.
Kollad det innan, killen som jag pratade med hade ivart fall lite vett att svara på mina frågor!

Det kan ju helt enkelt vara så att de är oskyldiga till allt detta ( Göteborgarna) och då ska de inte dras in.

Mvh Calle

Visar det sig att det är Ridetechs egna butik, så tycker jag att en jävla massa folk borde åka dit och storma in i deras butik.
Jag är på, men att åka dit 2-3 pers ger nog inget större intryck på dom.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Saaboholic
3 129 Inlägg
1 augusti 2007
Håller med Losgard.. och är även jag på isåfall..ett slag för rättvisan wink

"Liberty of thought is the life of the soul"

346 Inlägg
1 augusti 2007
vore nog mer intressant att få dialog med dem i motala.

7 Inlägg
1 augusti 2007
Nu har även jag polisanmält Myspons/ridetech! Så hoppas dom får de riktigt hett om baken!

285 Inlägg
1 augusti 2007
både myspons & Ridetech (som nu är samma då) måste ju till 110% säkerhet veta om den här tråden vid det här laget & bemödar sig inte ens med en kommentar/förklaring eller dyl
gissa om dom kommer ligga risigt till.

en satans jävla Volvo.

811 Inlägg
1 augusti 2007
ja myspons svara ju tidigare i tråden typ sida 5 eller nåt sånt. Och dom har ju varit online idag. Så det är dåligt att inte ta sig tid att bemöta folket här. Undrar om det är folk på Zatzy som också har gått på niten.

1 417 Inlägg
1 augusti 2007
Jag tror dom läst allt, och eftersom dom inte svara, så måste allt vara gjort med ont uppsåt.
Hade Ridetech tänkt fortsatt driva sin verksamhet seriöst efter detta? smile

1 567 Inlägg
1 augusti 2007
Holme skrev:
Jag tror dom läst allt, och eftersom dom inte svara, så måste allt vara gjort med ont uppsåt.
Hade Ridetech tänkt fortsatt driva sin verksamhet seriöst efter detta? smile

Tänkte i samma tankar som dig...Trodde dom ingen skulle märka av det eller reagera??

Dom tänkte kanske få  in bra med pengar och sedan fly landet...Teorier kan man aldrig få nog av:D
Oavsett så tycker jag det hela är förjävligt och hoppas dom åker dit som det visslar om det!!

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

427 Inlägg
1 augusti 2007
Altså det här måste ju va skit för ridetec om ja räknat rätt i huvudet så blir det inga summor som för ett sånt företag är värt att riskera sitt rykte (om det va bra innan vet ja inte) men det blir ju garanterat inte det efter dethär.

Så varför genomföra denna ide? det borde ju varit lätt för dom att räkna ut att reaktionerna skulle bli starka.

Ja tycker det är väldigt konstigt att genomföra nåt som så uppenbart folk kommer bli misnöjda med.

5 Inlägg
1 augusti 2007
Ska ni göra en stor konvoj till butiken i motala så joddla till.
Åker dom milen gladeligen isåfall.......

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
1 augusti 2007
haha, jag följer med. Faller för grupptrycket xD

Vilket jävla drag :)

346 Inlägg
1 augusti 2007
taget från zatzy

Jag testade en reggning nu och jag fick beställningsnummer 715 på bank-betalningen (nej, jag gjorde inte sista steget) och låt oss säga att 715 har betalat 700:- blir en halv miljon.

699*714=499086sek

Det är en del pengar.

Sedan kanske de hoppades på att kopplingen mellan myspons och ridetech inte skulle upptäckas så snabbt eller kanske inte alls.  Jag ska iaf så ridetech en pling imorrn och ifrågasätta detta. Inte för att jag tror på något vettigt svar mer för mitt höga nöjesskull. De är mer än medvetna om detta då de är reggade och läst denna tråden.  Denna tråd stoppar ju inte myspons heller. Den låser bara ner verksamheten en del. De har ju annonserat i tidningar.  Jag hoppas att decibels varning till de som drar pengarna gav utdelning då kan de inte få in mer pengar.  Jag hoppas även att folk inte handlar av ridetech. då det vore väldigt tråkigt om de kommer undan med det här.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
1 augusti 2007
Ridetech i GBG är ju en Ridetech butik i samma anda som den i motala så jag skulle nästan kunna sätta min bil på att det e samma ägare. bara så ni vet.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

401 Inlägg
2 augusti 2007
om nån fortsätter att handla där då är han riktigt IDIOT tycker jag!!!
fy fan de borde skämas för det här...hur har de tänkt om de har tänkt....
det bli så när man börjar bli girigt tror jag...

Os Difuntos
1 822 Inlägg
2 augusti 2007
Ingen som har hört nått nytt????

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
2 augusti 2007
gör som jag gjorde ! ringde till ett företag och frågade "om jag köper ett bodykit till bilen av er får jag 50% rabatt om jag har eran logo på bilen varje gång jag ställer ut bilen?" , dom nappade inte men vet flera som har fått sponsorer pga det smile annars är det bara ställa ut bilen och sen prata med dom i olika montrar ..
Senast redigerat av Mr_Jetta (2 augusti 2007)

401 Inlägg
2 augusti 2007
vad då?
bara när du ställer ut...det e ingen som nappar på det du ska ha dekaler hela tiden på om du vill ha 50% rabatt...men det e inte många som ger 50% rabatt hur som...
Mr_Jetta skrev:
gör som jag gjorde ! ringde till ett företag och frågade "om jag köper ett bodykit till bilen av er får jag 50% rabatt om jag har eran logo på bilen varje gång jag ställer ut bilen?" , dom nappade inte men vet flera som har fått sponsorer pga det smile annars är det bara ställa ut bilen och sen prata med dom i olika montrar ..

124 Inlägg
2 augusti 2007
baca skrev:
Vad säger ni som bor i och nära GBG ska vi åka ner och hälsa på dom (ridetech) i deras nya butik i sisjön och fråga vad dom håller på med! vilka e på??

Vart i sisjön ligger den?

5 Inlägg
2 augusti 2007
Ridetech Göteborg
Gustaf Werner Gata 8
421 32 Västra Frölunda

Öppet: Mån-Fre 11-20
                  Lör 12-17

Telefon: 031-456 922

Os Difuntos
1 822 Inlägg
2 augusti 2007
ligger till höger om 421 (om man står framför det) smile där finns ett par hus med lite småföretag bla ElitDekor (bästa stripe företaget i sverige om ni ska stripa något be att få George att göra det han e så jävla duktig) men hur som helst ligger på gaveln på det huset så man ser det från vägen.

Sök