3014
Sök

BLUFF ---> www.myspons.se

Os Difuntos
1 822 Inlägg
2 augusti 2007
patrik_sct-tuning skrev:
baca skrev:
Vad säger ni som bor i och nära GBG ska vi åka ner och hälsa på dom (ridetech) i deras nya butik i sisjön och fråga vad dom håller på med! vilka e på??

Vart i sisjön ligger den?

Om du ska åka och hälsa på vill jag följa med, inte för att jag har bett om myspons men det skulle vara jävligt kul att se vad dom säger. + att det hade varit kul om alla som har fått 699 kr dragit från sitt kort åker med och går in på deras lager och "hämtar ut" saker som har ett inköpsvärde på ca en tusenlapp undra vad dom skulle säga då?

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

712 Inlägg
2 augusti 2007
Har läst halva tråden nu.. väldigt intressant läsning.

Men har inte sett kopplingen mellan Myspons o RideTEch någonstans..

Någon som kan upplysa mig big_smile

Golden Gross Owner
312 Inlägg
2 augusti 2007
någon som vet på rak arm vem som står registrered på kontot som pengarna ramlar in på.

79 Inlägg
2 augusti 2007
sjukt ,har själv pratat med ridetech några ggr men inte handlat av dom ,. nu har dom bytt lokal i motala o kört hårdsatsning senaste halv året o haft ett hyffsat bra rykte ,tråkigt om lilla motala ska få en skitstämpel pga att vissa "tydligen" vill tjäna snabba pengar , hoppas allt löser sig till allas bästa

ps om man vill ha spons åk runt eller ring o prata med olika företag , har själv tjänat ganska feta kulor på det o sluppit 120cm feta banners  utan snygga 2 dm långa  har räckt gott ///

lycka till

speedfreak///

Fri fart för ett fritt folk!
14 687 Inlägg
2 augusti 2007
blir säkert snabbt ägarbyte eller kk på företaget och pengarna borta med vinden
det är vad jag tror iallfall

betvivlar starkt att någon kommer få tillbaka pengarna
men man kan iallfall se till att inte andra blir lurad

redan första gången jag hörde talas om myspons kändes det som en bluff

så knappast förvånad   en sak som låter förbra för att vara sann är aldrig sann

Kör fort så hinner inget hända...

Turkiso
2 augusti 2007
hallå jag provade ..  o dem har "tagit 699 kr från mig "   o dem gör inte ett skit .

någon som kan nåt nr til dem? för dem verkar inte svara på mailen,   eller nån som kan ettt sätt att anmäla dem ? för dem verkar vara riktiga bovar  sad

1 741 Inlägg
2 augusti 2007
läs tråden så fattar du nog vad det handlar om. bara ringa 11414 och anmäla. är ju bara såhär 30 sidor klagomål på dom.

*edit*

oops fel nr... rättat nu smile
Senast redigerat av tecman (2 augusti 2007)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
2 augusti 2007
tecman skrev:
läs tråden så fattar du nog vad det handlar om. bara ringa 114114 och anmäla. är ju bara såhär 30 sidor klagomål på dom.

114 14 annars tongue

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

Turkiso
2 augusti 2007
japp..tackar. ringer med en gång

2 911 Inlägg
2 augusti 2007
Det har tydligen kommit in en herrejösses massa anmälningar till Polisen.

Turkiso
2 augusti 2007
hahahhahah
ringer polisen .. o dem skrattade..bara.. jävla h''''''... den bryr sig inte  dem tror inte ens på det man säger....hon ba aa men du har ju accepterat avtalet.. hahaa....   aja.. vet inte kanske för att hon hörde att jag var invandrare.....   fuck this!  FINNS DET INGEN SOM VET VART STÄLLET LIGGER JA SKÖTER DET PÅ MITT EGET SÄTT?

ADRESS PLEAS SOMEONE?

2 911 Inlägg
2 augusti 2007
Turkiso skrev:
hahahhahah
ringer polisen .. o dem skrattade..bara.. jävla h''''''... den bryr sig inte  dem tror inte ens på det man säger....hon ba aa men du har ju accepterat avtalet.. hahaa....   aja.. vet inte kanske för att hon hörde att jag var invandrare.....   fuck this!  FINNS DET INGEN SOM VET VART STÄLLET LIGGER JA SKÖTER DET PÅ MITT EGET SÄTT?

ADRESS PLEAS SOMEONE?  ingen som kan hacka sidan??

Värsta jag hört, Polisen MÅSTE ta upp anmälan, oavsett om du anmäler en fiskmås för att ha pinkat på ditt metspö, dom måste ta emot anmälan.

Ring direkt till Polisen i Motala då, nummer hittar du på Polisen.se

89 Inlägg
2 augusti 2007
Decibel skrev:
Turkiso skrev:
hahahhahah

Värsta jag hört, Polisen MÅSTE ta upp anmälan, oavsett om du anmäler en fiskmås för att ha pinkat på ditt metspö, dom måste ta emot anmälan.

Ring direkt till Polisen i Motala då, nummer hittar du på Polisen.se

Det hände mig en gång sad

Turkiso
2 augusti 2007
skit i grisarna fan ... dem brys sig . inte.. jag ringde aftonbladet.. dem kollar på allting nu! 

tycker faktskt.. alla ska ringa aftonbladet istället.. för dem kan göra mer än poliserna..

aftonbladet:

Växel
08-725 20 00

210 Inlägg
2 augusti 2007
Turkiso skrev:
hahahhahah

fyll i en anmälan på internet istället då så slipper du prata med någon.

jag är inte rasist eller nått, men att du skriver att du ska sköta saker på ditt eget sätt och att hacka hemsidor osv ger ju inte ett särskillt bra intryck, att du sedan skrev att du var invandrare kommer ge många negativa tankar i liknande ärenden, tänk på det.

8 Inlägg
2 augusti 2007
Turkiso skrev:
hahahhahah

Blir du mkt lyckligare om du vet vart stället ligger?

Gissningsvis har dom ingen adress efterssom dom inte ens är ett företag, Nu har du ju polisanmält dom, polisen måste ju också vara kritiska mot den som anmäler, ställa motfrågor, så att anmälan blir så rätt som möjligt.

att dom sen anger sig för att vara AB borde ju vara ganska farligt, bara den lilla raden i kontraktet borde göra det hela ogiltigt från första början.

Skyline.se Crew
Japmeet Crew

Turkiso
2 augusti 2007
finns det ingen som äger denhära sidan...   som vet vem som fick lov att lägga upp bannern på garaget da???

Turkiso
2 augusti 2007
det är klart jag blir lyckligare.. åker ditt med en gång.. vadå sitter o lurar folk???  700 kr.. e inte lite pengar.. heller..   varför ska dem grisarna få dem grattis

Turkiso
2 augusti 2007
Senast redigerat av Turkiso (2 augusti 2007)

2 911 Inlägg
2 augusti 2007
Turkiso skrev:
http://www3.speedyshare.com/data/685167716/5297920/73406317/namnl%C3%B6s.JPG

han sitter på flera linor iaf?

Det enda du spårar där är webbhotellet Oderland, inget annat.

Sök