Förresten, vad tyckte ni om lackeraren, eller snarare konstnären? Jag tyckte inte om bilarna som han hade målat på, men om man ser det på ett konstärligt-perspektiv så var han riktig bra!
bilen han hade gjort det på är ju bara en show bil så den ska vara överdriven ju.. Men det är inte ofta man kan komma så här nära ochse alla små detaljer när man är ute på träfar och mässor. Brukar ju alltid vara massor folk runte den bilen.
Då missar man ju Mythbusters på Discovery! Det går ju inte
Då missade du även Volvo vs Saab!
By the way, Volvo vann!
Fjantigaste testet ever. Hur många gånger sa han inte "Det är faktiskt en smaksak och upp till var och en att övgöra......... men volvo är bättre pga bla bla bla". Bara jag som inte begriper hur det går ihop?
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Det är kanske för att Volvo är Bättre Men Han ska juh inte Jämnföra V50 med 9-3 Kombin ! Han skulle Jämnföra 9-3:an med V70R Så skulle vi se Vilken som skulle vinna på Motor Styrka Oxå!! 300hk under huven!! Medans V50 Bara hade ynkliga 170hk
Det är kanske för att Volvo är Bättre Men Han ska juh inte Jämnföra V50 med 9-3 Kombin ! Han skulle Jämnföra 9-3:an med V70R Så skulle vi se Vilken som skulle vinna på Motor Styrka Oxå!! 300hk under huven!! Medans V50 Bara hade ynkliga 170hk
jag vet ju inte hur smart det hade varit att testa ett märkes R-modell mot ett annat märkes standardmodell? speciellt när de två bilarna inte ens ligger i samma storleksklass!? eller jag kan ha missat något!
S60/v70 är ju i 9-5ans storleks klass... så det är en väldig felaktig jämnförelse..
Föresten så kommer väll nya 9-3 Aero SS ha en V6a på 280 hk, det i en mindre bil än s70R...
Jag tror testet handlade mer om prisklass än motorvolym-klass! Personligen tycker jag att Saaben var bättre på alla sätt! Inredning, look och inte minst motorvolym!
S60/v70 är ju i 9-5ans storleks klass... så det är en väldig felaktig jämnförelse..
Föresten så kommer väll nya 9-3 Aero SS ha en V6a på 280 hk, det i en mindre bil än s70R...
Ja men Isåfall Kunde de kanske Jämnfört med en lite starkare V50 Kanske V50 T5 ? Och 280hk i en V6:a är också rätt så lite om du ska jämnföra med en S60 Som har 260hk med en 5cylindrig motor ! Och S60 R som också är En 5cylindrig med 300hk !
Och jag tycker att S80-T6 är mer likt 9-5:ans jämnförelse klass, Tycker inte du det ?
Ja men Isåfall Kunde de kanske Jämnfört med en lite starkare V50 Kanske V50 T5 ? Och 280hk i en V6:a är också rätt så lite om du ska jämnföra med en S60 Som har 260hk med en 5cylindrig motor ! Och S60 R som också är En 5cylindrig med 300hk !
Och jag tycker att S80-T6 är mer likt 9-5:ans jämnförelse klass, Tycker inte du det ?
´ Mät o kolla, s80 är en större bil, s60/v70 är i sammaklass som 9-5an... Sedan måste man ju jämföra bilar med liknande styrka.. du kan ju inte tex ta en disel saab på 150hk och jämföra den med en turbomatad volvo motor på 300hk..
En 9-3 SportCombi Aero mot en V50 T5a är ganska bra jämförelse..
Sedan visst 250hk ur en turbov6a är väll lite snålt men inte lika snåålt som volvos nya turbomatade v8 på 400hk, DET är riktigt snååålt med tanke på att nuvarande R motorn på 300hk är en turbomatad 5cylindrare... Men om ryktena stämmer så kommer det en ny "Viggen" av 9-3an.. Den lär ju ha ännu roligare motor..
Den största njutningen i livet är att gör det andra säger att man inte får göra