Jag söker intressanta bilar/bilägare att eventuellt fotografera och skriva ett reportage om. Jag dyker upp ikväll. Jag söker främst bilar från 1990 och nyare som är i någorlunda originalskick. (Däck/Fälg/Avgas/Chip ok, men ungefär där är gränsen). Om du är intresserad så kom fram och prata med mig så berättar jag mer. Jag kommer vid 19 och har en röd Cross Touran (jag vet, inte speciellt rolig bil just nu...).
*mikael247* hade tänkt åka upp ikväll. jag har ett gammalt tröskverk från -92 mb 500se. och den är relativt org. dock nylack och andra fälgar. annars utseendemässigt är den orginal.
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Hejsan alla göteborgare team wipplasch racing är på besök från sthlm här i gbg så nu vill se hur era träffar mm är här.. tänkte kolla blir det någon träff imorgon mvh team wipplasch racing
Blir de nån träff nu på onsdag/idag på götaplatsen ? Var mycket roligare/bättre där än siba tyckte jag! Föresten är de någon som har tatt bilder på min bil från träffar eller race hade jag uppskattat om jag kunde få kopior på dem Jag letar nämligen efter bra bilder då jag e kass på o ta själv.