Tjenare på er alla här,
Är så att ja köpte en gamal 244 av årgång 79 som ja skulle ha som hundbil, Nu under semestern har jag bytt trösklar, golv,sparklåder samt skärmkanter bak på bilen, Så nu står den grundlackad och annars helt klar i min verksta precis som ny

Nu efter allt svtetsande och grejande med bilen så blev ja lite fundersam på om ja inte skulle ta o göra något roligt custom bygge med den inann lacken åker på, då ja inte länge behöver bilen till mina hundar....(köpte en annan bil till dom)
Det ända ja tänkt själv att göra är att lägga igen dörrhandtag,tanklock och lägga igen hela bakänden på bilen så han blir helt slät och rund i baken och bygga in nya bakljus,blinkers etc på insidan skuff på något sett, och även sätta tanklock på bakänden (runt cromat) liknande jänk, svårt att förklara med ska försöka hitta någon bild på något liknande.
Vill bara ha era tips och ideer på vad ja kan göra. Och kanske några bilder på några byggen vore välkommet!!
Jag är allergisk mot allt vad, kjolpaket och vingar är. Utan här är det plåt och svets som gäller.
Mer åt oldschool, lowrider hållet.