Kraschad Corvette C5

Tronic
7 oktober 2005 · 30 Inlägg

ja vad ska man säga? den som körde skulle släpa av sin son på en skola och styla inför hans kompisar men se vad som hände =/




http://www.bylle.se/c5/

Volvo V40 (1998)
SANDVIK RACING |FIN| medlem
7 oktober 2005 · 158 Inlägg

ajajaj hmm kan ha blivit dyrt...

//mvh Per
heLLen
7 oktober 2005 · 454 Inlägg

synd på en sån fräsch bil!!!

OverBoosted AUTOBAHNRASER
7 oktober 2005 · 3 804 Inlägg

Tronic skrev:
ja vad ska man säga? den som körde skulle släpa av sin son på en skola och styla inför hans kompisar men se vad som hände =/




http://www.bylle.se/c5/

tråkigt för han undra om ungen efter fick höra efter '"din pappa kan inte köra biiiil, din pappa kan inte köra biiiil , din pappa kan inte göra bill.


Men men nu ska vi inte va sånna tycker synd om den fina vetten och hoppas absolut ingen skada sig


Bmw osv..
Holme
7 oktober 2005 · 1 417 Inlägg

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!!!!!!!
det svider i mig när jag ser sådant!
Hoppas ingen gjorde illa sig, och att han får igång bilen igen smile

novaland
7 oktober 2005 · 99 Inlägg

Altså, jag är inte en man av ordning när det gäller hastighetsbestämmelser, men det där ser _lite_ vårdslöst ut, särskilt omkring skola och 30-väg...  Kan ju fan inte ha gått en kilometer under 70.. :-)

Did Henry Ford write “You can have any color as long as it’s black.” on his website?
ludde__mannen draminbil.nu
7 oktober 2005 · 1 382 Inlägg

Vad är då sensmoralen i detta?
JO: Kör aldrig dina barn i fin bilen!

FreddeK
7 oktober 2005 ·

ännu är inte den sista dåren född!!

TS_quattro fyrkrafsare
7 oktober 2005 · 1 443 Inlägg

precis, är ingen paragrafryttare själv, kan hända att man ser mej braka fram i över 200 på vissa 90-sträckor sena sommarkvällar, men det finns en anledning till att den maximala tillåtna hastigheten förbi skolor mm är satt till just 30 km/h. det ska man _aldrig_ bryta mot

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Subaru Legacy Station 2.0R "Obsidian Black Pearl" (2007)
Kirre
7 oktober 2005 · 2 122 Inlägg

killen måste ha missat ettan framför 30...

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen
Volvo 245 "45an" (1990)
Volvo 244 Turbo "Huwen" (1975)
Volvo 242 "Gyfen Goes 16V Turbo" (1975)
Pockahontas
7 oktober 2005 · 10 Inlägg

vem vet, han kanske flög på ett väggupp? hmm

BMW 545I "M-Sport E61" (2005)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
7 oktober 2005 · 3 804 Inlägg

TS_quattro skrev:
precis, är ingen paragrafryttare själv, kan hända att man ser mej braka fram i över 200 på vissa 90-sträckor sena sommarkvällar, men det finns en anledning till att den maximala tillåtna hastigheten förbi skolor mm är satt till just 30 km/h. det ska man _aldrig_ bryta mot

troricke han körde fort tror han bara la en burnout utanför skolan och tappa kontrollen syns på bilderna att det är lagom blött


Bmw osv..
Tronic
7 oktober 2005 · 30 Inlägg

vad jag har hört så skulle han göra en burn men tappade kontrolen  och bilen for mot parkeringen hmm

Volvo V40 (1998)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
7 oktober 2005 · 3 804 Inlägg

tvingade min pappa att burna varjegång han släppte av mig också när jag va liten big_smile tror inte det är hans fel eller jo sjäälvfallet men han orkade nog inte med tjatet från ungen om att burna så till slut gjorde han det.. nästan synd om han


Bmw osv..
Kenwood SAABlare
7 oktober 2005 · 190 Inlägg

inte så genomtänkt va? hmm

Mja Mjo! Så kan de gå!
Bersa BILAR ÄR LIVET
7 oktober 2005 · 19 Inlägg

jävla nolla... 30 väg precis vid en skola...
finns så mycket nötter... suck..

Fort Ska Det Gå...
carnageman Rallyförare
7 oktober 2005 · 1 075 Inlägg

Det gick nog inte över 70km/h vid kollisionstillfället, snarare runt 50km/h.
Kanske tillochmed ännu saktare då bilen är gjord av plast... (skadorna ser värre ut än dom är...)
Men man bör ju lära sej köra bil innan man börjar styla...
Sen va det ju rättså blött oxå så det lär väl ha gjort sitt i denna situationen.

Sen kan det här med 30-vägar diskuteras, personligen tycker jag att alla 30-vägar ska tas bort helt. Man ser ju långt innan om nån unge är påväg ut och hinner lätt stanna om man håller 50... däremot borde det vara körkortsinrag om man kör 20km/h över 50km/h utanför skolor UNDER LEKTIONSTID...
Nån som hört om nån unge nångång som dog på en 30-väg bara för att föraren höll 50km/h? (fullgubbar & senila gamla gubbar me keps räknas bort)

Nä trodde väl inte det heller...smile

Senast redigerat av carnageman (7 oktober 2005)

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Malmoe SSS -12
8 oktober 2005 · 3 217 Inlägg

Som sagt, den sista idioten är inte född än!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Black Knight
8 oktober 2005 · 711 Inlägg

Killen underskattad Vettens krafter skulle jag tro! Jag skulle aldrig lånat ut en sån bil till en kompis! Jag lider med dig, hoppas det ordnar sig för dig att du kan ha en annan Corvette snart igen. Se det här som en lektion i att inte låna ut bilar till vårdslösa idioter som ska styla inför skolbarn! Tänk om det var barn han hade kört på?

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Boo
8 oktober 2005 · 11 Inlägg

stackars sonen som får stå ut me allt tjöt om att farsan inte kan köra bil =p

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang