2022
Sök

Köpa Toyota Celica hjälp tack

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
Shohoo!

Hade planerat att köpa mig en Toyota Celica 2.0 GTI 16V 88a o uppåt Dock ska den ha samma kaross som 88a.
Vad är ett vettigt pris för en sådan i BRA skick. Ingen rost. Inte sönderkörd. Inte gått meren 20 tusen mil. ???
Släng på info om bilen . TEX om den har kända elfel, Motorhaveri, och Annat.
Är bra sugen på en sådan i alla fall smile
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (9 augusti 2007)

C H E V R O L E T <3

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 augusti 2007
Sönder körda o rostiga är precis vad dom är. men dom verkar rätt hållbara i motor ändå svaga punkten är ju rost. men jag skulle nog säga mellan 15-25 borde u kunna hitta ett bra exemplar där dom ligger dom finare gäller bara att hitta rätt smile

Bmw osv..

5 042 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
Okeey. Joo märkt att en hel del är bra mycket rost på skärmar med mera.

C H E V R O L E T <3

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 augusti 2007
Children-Of-Bodom skrev:
Okeey. Joo märkt att en hel del är bra mycket rost på skärmar med mera.

inte bara skrämar som rostar.. utanäven chassie o golv osv. dom dyra allvarligare grejerna skulle nog ta en reiäll titt under en celica innan köp men går att hitta fina smile hoppas du gör de bara

Bmw osv..

5 042 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
Kanske ingen idee. Kollat på blocket efter celicor i angränsande län men hitta bara en höööögt upp i sverige sad
Åker inte enda dit för en sådan bil.
Menmen. Det var värt ett försök. Nån gång under livet ska jag äga en sådan i alla fall wink

Moderator kan ta bort denna tråd.

C H E V R O L E T <3

Toyota-Frälst
310 Inlägg
9 augusti 2007
Children-Of-Bodom skrev:
Kanske ingen idee. Kollat på blocket efter celicor i angränsande län men hitta bara en höööögt upp i sverige sad
Åker inte enda dit för en sådan bil.
Menmen. Det var värt ett försök. Nån gång under livet ska jag äga en sådan i alla fall wink

Moderator kan ta bort denna tråd.

Jaa annars är ju min till salu roll

Sök