gjort med ett program vid namn BeSpoke, vad jag vet funkar det inte till demot, jag har suttit å lekt hos en vän.. använder S2 version V hos honom.. är de nå mer du undrar över så fråga bara på
gjort med ett program vid namn BeSpoke, vad jag vet funkar det inte till demot, jag har suttit å lekt hos en vän.. använder S2 version V hos honom.. är de nå mer du undrar över så fråga bara på
Beeveel, har du demot eller full?
njaa jag har bara demot ... ( N så länge )
Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?
Jag använde lfsweak förut och trimma som fan för att få bästa tiden på strippen..klarade 7.60 som bäst kul då man kan trimma och ha 4hjuls ställ i kurvorna funderar på att lägga in verson v och crack igen så man kan trimma lite
lvi är några stycken med snarlika skin på rb4.. lite personlighet men ändå samma lika liksom så här brukar det se ut när jag är ute och glider Mvh Mats
Så ja nu har jag äntligrn fattat Här kommer en bild på hur bilen ser ut Om det är någon som har något tips på hur man kan ta en snygg bild så här gärna av dig (Nybörjare) ps. vad har ni som kör med tangentbord för inställningar på styrningen, alltså hasighet å så.. får inte till det riktigt bra
Så ser bilen ut, tips på hur man kan ta snygga bilder mottages mer än gärna ps. vad har ni som kör med tangentbord för inställningar på styrningen, alltså hasighet å så.. får inte till det riktigt bra
Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!