Tjena letar efter dom såkallade "pop up lås", Sånna som man inte har handtag till och trycker på en knapp så "poppar" dörrn upp, nån som vet vart man hitta sånna? eller vet du nån som har några? Tack på förhand/Danne
Glöm bara inte att köpa till relä om du ska koppla till fjärren, för annars blir det lite knepigt. och "nödutgång" kan vara bra ifall du får slut batteri eller dyl så du inte står dära och inte får upp dörren, har själv "shave door 45lb" till min koffert ska så fort jag finner pengar köpa "nödutgång" dvs wire som man gömt på ett fiffigt ställe och drar i så går koffert eller dörrar upp även om man har slut batteri.
Glöm bara inte att köpa till relä om du ska koppla till fjärren, för annars blir det lite knepigt. och "nödutgång" kan vara bra ifall du får slut batteri eller dyl så du inte står dära och inte får upp dörren, har själv "shave door 45lb" till min koffert ska så fort jag finner pengar köpa "nödutgång" dvs wire som man gömt på ett fiffigt ställe och drar i så går koffert eller dörrar upp även om man har slut batteri.
Nödutgång? förutsätter väll att en bil nyare 1905 årsmodeller har handtag på insidan man kommer inte igenom besiktningen heller annars...
Du har skrivit lite dåligt verkar det som nödutgång för att komma in i bilen=
Nödutgång? förutsätter väll att en bil nyare 1905 årsmodeller har handtag på insidan man kommer inte igenom besiktningen heller annars...
Du har skrivit lite dåligt verkar det som nödutgång för att komma in i bilen=
Shave door = man tar bort yttre dörrhandtag och låskolvar, hur ska du komma in då om batteriet tar slut ? då spelar det ingen roll om du har 100st handtag invändigt, DÄRAV har man "nödutgång" dvs wire som man drar i så dörren öppnas...
Man kan ta bort handtagen invändigt om man vill bara man kan öppna dörrarna från ena sidan manuellt så är det inga problem...
ops såg nu hur dåligt jag skrivit förra inlägget. kan förstå om det lätt missuppfattades,
Det är rätt smidigt att dra ner en kabel från + på batteriet under bilen så kan man ladda det utan att öppna huven.
precis. eller dra så man har en kabel som slutar precis innanför grillen så de e bara att koppla på så man kan öppna dörren...
Jo visst det är det, men ifall soliden skulle ge upp är det inte så skojj, fast sannorlikheten att samtliga man har ger upp samtidigt är väll lika med 0