Volvo c30 evolve

haagi
13 augusti 2007 · 905 Inlägg

Vill gärna höra era komentarer om mitt och min flickväns nya projekt!!!
Detta är ett projekt som kommer genomföras efter lumpen och min utbildningen vilket blir om 2 år.

Här är länken om vad som kommer göras!!!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=23743

Senast redigerat av haagi (14 augusti 2007)

Toofast Fotograf / Bilbyggare / Trafik Pilot
13 augusti 2007 · 167 Inlägg

är väll roligare o kommentera om 2 årwink när du ska börja det.

Dodge Ram 1500 Laramie "Rolling Big Power" (2012)
peter_1976 JDM
13 augusti 2007 · 2 201 Inlägg

om du ska börja om två år, varför lägga ut redan nu.
det är väl roligare när det väl har startat

denna tråden kommer bli bortglömd

ChainsOfMisery En gång Volvo, alltid Volvo
13 augusti 2007 · 165 Inlägg

Måste tyvärr hålla med föregående talare sad. Låter som ett riktigt trevligt projekt att följa men två år är lång tid. Skall det sparas pengar?

LillNaisarn
13 augusti 2007 ·

`håller med samtliga som skrivit, värkar ut intressant, men varför lägga upp nu om du inte ska börja förens på 2år?

haagi
13 augusti 2007 · 905 Inlägg

LillNaisarn skrev:
`håller med samtliga som skrivit, värkar ut intressant, men varför lägga upp nu om du inte ska börja förens på 2år?

vill höra lite komentarer om det låter intressant eller inte.. och om det skulle bli bra.. lite guide behöver jag...  det kanske slutar med att jag byter inriktning...

OverBoosted AUTOBAHNRASER
13 augusti 2007 · 3 804 Inlägg

Hmmmm ^^ Kanske ska köpa bilen först o främst?


Bmw osv..
haagi
13 augusti 2007 · 905 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Hmmmm ^^ Kanske ska köpa bilen först o främst?

haha jag vet... men detta kommer att kosta en hel del.. en del ska sparas.. planerad kostnad cirka 350000kr

Mäki Långsam Perfektionist
13 augusti 2007 · 4 800 Inlägg

haagi skrev:
haha jag vet... men detta kommer att kosta en hel del.. en del ska sparas.. planerad kostnad cirka 350000kr

Och det ska du lägga på den fulaste serietillverkade volvon?
Jag kan inte säga nu om det blir bra eller inte för jag vet inte hur duktig du är på att skruva.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Klaesson
13 augusti 2007 · 399 Inlägg

ja gillar iden. c30 är ju änsålänge väldigt ovanliga:D

VOLVO for life
haagi
13 augusti 2007 · 905 Inlägg

Mäki skrev:

haagi skrev:
haha jag vet... men detta kommer att kosta en hel del.. en del ska sparas.. planerad kostnad cirka 350000kr

Och det ska du lägga på den fulaste serietillverkade volvon?
Jag kan inte säga nu om det blir bra eller inte för jag vet inte hur duktig du är på att skruva.

hehe.. smaken e som baken.. jag tycker den e en av de snyggaste volvo någonsin!!

haagi
13 augusti 2007 · 905 Inlägg

Uffeaim skrev:
ja gillar iden. c30 är ju änsålänge väldigt ovanliga:D

Bara själva evolve är ovanligt... även för s60.. finns inte så många direkt

FreddeK
13 augusti 2007 ·

Köp en ferrari eller porsche istället.

OverBoosted AUTOBAHNRASER
13 augusti 2007 · 3 804 Inlägg

haagi skrev:

Uffeaim skrev:
ja gillar iden. c30 är ju änsålänge väldigt ovanliga:D

Bara själva evolve är ovanligt... även för s60.. finns inte så många direkt

varannan jävla s60 o v70 här åker med evolve ^^ Men men seriöst nu hur kan du vet for sure att du har 350k om 2år då? du kanske är arbetlösom ett år vem vet? Men visst då säger vi så här då. om 2år ska jag har en vit enzo med allt custom på o dubbel turbo OM jag vinner 30miljoner på en trisslott.


Bmw osv..
civic Naturally Aspiranted
13 augusti 2007 · 543 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
varannan jävla s60 o v70 här åker med evolve ^^ Men men seriöst nu hur kan du vet for sure att du har 350k om 2år då? du kanske är arbetlösom ett år vem vet? Men visst då säger vi så här då. om 2år ska jag har en vit enzo med allt custom på o dubbel turbo OM jag vinner 30miljoner på en trisslott.

big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Edit: Köper du en likadan till mej också då? wink

Senast redigerat av civic (13 augusti 2007)

Tore Student
13 augusti 2007 · 232 Inlägg

Är alla på garaget så dumma så de inte förstår vad han frågar efter? han frågar inte om ni tror han kommer starta om två år eller inte. han fårgar ju vad ni tror om själva iden. men så är det ju alltid i det här forumet.

Jag tror den kan bli riktigt grymm den där lilal volvon du får bjuda mig på en tur sak vi säga torsdag om tre år wink

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...
Torlejf Bilvårdstönt.
13 augusti 2007 · 1 109 Inlägg

Tore skrev:
Är alla på garaget så dumma så de inte förstår vad han frågar efter? han frågar inte om ni tror han kommer starta om två år eller inte. han fårgar ju vad ni tror om själva iden. men så är det ju alltid i det här forumet.

Jag tror den kan bli riktigt grymm den där lilal volvon du får bjuda mig på en tur sak vi säga torsdag om tre år wink

Ja, men ska alla vi "dumma" lägga upp våra drömmar också?

Jag vill bygga en Ford Mustang -69 som även är en husbåt. Vad tror ni om det?
Tänkte börja om 19 år.

Mvh. David

Bygger rolig bil. :)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
13 augusti 2007 · 3 804 Inlägg

Tore skrev:
Är alla på garaget så dumma så de inte förstår vad han frågar efter? han frågar inte om ni tror han kommer starta om två år eller inte. han fårgar ju vad ni tror om själva iden. men så är det ju alltid i det här forumet.

Jag tror den kan bli riktigt grymm den där lilal volvon du får bjuda mig på en tur sak vi säga torsdag om tre år wink

Herregud jag har minst 10olika ider varje kväll på bilar jag vill bygga hur fan ska de blir om jag fråga här vad alla tyckte om mina ider?? :.


Bmw osv..
haagi
14 augusti 2007 · 905 Inlägg

Tore skrev:
Är alla på garaget så dumma så de inte förstår vad han frågar efter? han frågar inte om ni tror han kommer starta om två år eller inte. han fårgar ju vad ni tror om själva iden. men så är det ju alltid i det här forumet.

Jag tror den kan bli riktigt grymm den där lilal volvon du får bjuda mig på en tur sak vi säga torsdag om tre år wink

Tack ska du ha..... haha...okej då säger vi det!!wink

haagi
14 augusti 2007 · 905 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

Tore skrev:
Är alla på garaget så dumma så de inte förstår vad han frågar efter? han frågar inte om ni tror han kommer starta om två år eller inte. han fårgar ju vad ni tror om själva iden. men så är det ju alltid i det här forumet.

Jag tror den kan bli riktigt grymm den där lilal volvon du får bjuda mig på en tur sak vi säga torsdag om tre år wink

Herregud jag har minst 10olika ider varje kväll på bilar jag vill bygga hur fan ska de blir om jag fråga här vad alla tyckte om mina ider?? :.

Men detta är något som jag och flickvännengenomföra... vi ska göra detta tillsammans, tro vad ni vill... det enda var att vi skulle ville höra vad folk tycker om själva ideén inget annat!!!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang