Volvo c30 evolve

Mr_Gear Biltokig
15 augusti 2007 · 870 Inlägg

peter_1976 skrev:

haagi skrev:

Freddeponken skrev:
Köp en ferrari eller porsche istället.

det är inte samma sak.. vill ha något som ingen annan har .. en unik bil

det är en cool ide du har, men vänta två år när c30 funnits ett tag så är den ganska vanlig. då är den inte så unik

Jag tycker redan den är ganska vanlig, ser ju en hel hög ute i stan/på vägarna varje dag... Volvo kan sälja vad som helst till svenskarna...

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
haagi
15 augusti 2007 · 905 Inlägg

ToXtreme skrev:

haagi skrev:

QVT skrev:
Bara kör på, lev ut dina drömmar!

Och till UseDubbelTurbo... lätt att sitta och racka ner på folk när man sitter i en bmw 318...

Lycka till Haagi! Ska bli kul att se vad det blir av det här!

tack!!! ska hålla detta forum uppdaterad...

Asså jag vill inte vara negativ som många andra.. men till och med där tar det stopp för mig!

Hålla den uppdaterad? Hur fan då? Du har ju inget att bygga på = Finns inget att uppdatera om? hmm

Rätta mig om jag har fel?

alltså köpet av själva bilen kan ske snart...

haagi
15 augusti 2007 · 905 Inlägg

falloutboy skrev:
bra med idéer... men som det redan nämnts. 2 år är en lång tid. På 1 månad kommer du ha funderat på ett nytt projekt. Var tredje timma hittar jag en bil som skulle kunna vara en perfekt vinterbil.

Färgen du tänkt är läcker iaf... även om bilen inte är det. wink Påminner på tok för mycket om floppen Volvo producerade i Holland för 22 år sen. Men smaken du vet... den är som baken. smile

berätta om den bilen har inte hört om den???

haagi
15 augusti 2007 · 905 Inlägg

Mr_Gear skrev:

peter_1976 skrev:

haagi skrev:

det är inte samma sak.. vill ha något som ingen annan har .. en unik bil

det är en cool ide du har, men vänta två år när c30 funnits ett tag så är den ganska vanlig. då är den inte så unik

Jag tycker redan den är ganska vanlig, ser ju en hel hög ute i stan/på vägarna varje dag... Volvo kan sälja vad som helst till svenskarna...

men du ser ju ingen volvo c30 med nos och värsting stereo.. eller du ser sånt varje dag hehehe skämt

falloutboy
15 augusti 2007 · 1 723 Inlägg

haagi skrev:
berätta om den bilen har inte hört om den???

Volvo 480: Skulle visst ta över efter 340, men Volvoköparna var inte direkt förtjusta i den här (eller 440).

http://www.volvolandia.com/kuva-arkisto/Volvo480-3.jpg

(Lite off topic så var det rätt kul när jag körde förbi en 480 ES med farsans slöjävla 740. I uppförsbacke. Killen i 480n såg ut å trampa hål i golvet så hårt som han tryckte på gasen. hursomhelst....)

QVT Bilägare
15 augusti 2007 · 60 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

QVT skrev:
Bara kör på, lev ut dina drömmar!

Och till UseDubbelTurbo... lätt att sitta och racka ner på folk när man sitter i en bmw 318...

Lycka till Haagi! Ska bli kul att se vad det blir av det här!

???????? O med det menar du? Jag sitter iaf inte o skapar projekt trådar om bilar jag inte äger. har inte ens gång projekt tråd på den jag äger även fast jag gjot/göt massor på den. Din mupp förklara dig

Kära UseDubbelTurbo. Va inte meningen som någe personangrepp på något sätt, hetsa inte
upp dig över det. Det jag menar är att om vi inte kan peppa varann me iafl en smula positiv kritik/feedback så är det bättre att inte skriva något alls. Hoppas att du förstår vad den här muppen menar. smile

Life's a bitch that complains about your socks...
haagi
15 augusti 2007 · 905 Inlägg

falloutboy skrev:

haagi skrev:
berätta om den bilen har inte hört om den???

Volvo 480: Skulle visst ta över efter 340, men Volvoköparna var inte direkt förtjusta i den här (eller 440).

http://www.volvolandia.com/kuva-arkisto/Volvo480-3.jpg

(Lite off topic så var det rätt kul när jag körde förbi en 480 ES med farsans slöjävla 740. I uppförsbacke. Killen i 480n såg ut å trampa hål i golvet så hårt som han tryckte på gasen. hursomhelst....)

nej det är lugnt... tack för historia lektionen.. haha du kan mycket du

haagi
16 augusti 2007 · 905 Inlägg

vad kan man ha för vinge på denna bil... ?? skulle ford wrc vinge passa??

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang