Hej tänkte kolla om de fans något intresse att lägga upp sitt egna skin här, så alla kan se varandra när det är tävling och när vi bara "tränar"
Det viktiga är att alla skriver vad deras skin heter! annars så kan de bli så att du lägger ut ditt skin som du har döpt till t.ex XRT_Garaget, och sen när någon tar hem det så döper dom det till XRT_gorg lr nå sånt, för då kommer det inte att fungera och då kommer man fortfarande inte se varandras skin.
så heter ditt skin XRT_Garaget så skriver du det om du ska lägga ut skinnet som bild på forumet, men det går mycket bättre om ni använder er av http://www.speedyshare.com
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Finns det inget lätt sätt att lägga samman alla filer i en och samma rar eller liknande? Är ju rätt så många som spelar LFS hära så det kan ju bli lite jobbigt att ladda ner 50skins var för sig
det är sant. de bästa skulle va om man kunde gå in på en hemsida och lägga dom i en mapp där och sen haft en direkt länk till den mappen så man kan dra ner alla samtidigt...
så är de någon som kan göra något sånt möjligt så skulle de vara ett bättre alternativ.
men vi får köra så här en så länge;)
Senast redigerat av stellan_dahl (15 augusti 2007)
Men ändå . Han tog mitt skin satte på en intercooler som kommer se skit ut sen lite text Han kan ju iallafall skriva att det är jag som gjort skinnet som han har grejat lite med istället för att skriva Mitt Skin ...