Hittade lite svamp idag. (Kalas gott!)

Journath Jägare
15 augusti 2007 · 172 Inlägg

Nu blir det til att gå en sväng efter jag tagit upp kräft burarna så man får frukost imårn tongue

Är huvet dumt får kroppen lida!! :P
Volvo V70R "Team Tm-racing" (1998)
EvolutionIII
15 augusti 2007 · 459 Inlägg

Älskar svamp, men ska aldrig ge mig in på plockandet, såg hur det gick för robert gustavsson, ja ni som sett filmen vet, å vill ej utsätta mig för det!. SWAMP PLOCKERS CREW Noes

Henrik Elg Bilbyggare!!!
15 augusti 2007 · 595 Inlägg

Freddeponken skrev:

Henrik Elg skrev:
Hittade själv ett par liter förra helgen när jag var och fiskade! Gjorde som du och dom landade med på en macka! Smaskigt värre....

Öhh svampletning när man firrar?? hur gick det med fisket då? ot men jag är grymt nyfiken!

Det var en bit att gå genom skogen till det stället jag skulle fiska på! Då hittade jag svamp!

Fisket gick mindre bra! Fick 17 mörtar....

Nattugglan Idiot..
16 augusti 2007 · 285 Inlägg

Måste du starta en sån tråd när jag är aphungrig tongue

NissanMotorsport
16 augusti 2007 ·

Varför finns funktionen blogg för? Alla gör ju trådar istället om allt onödigt.. de här skulle passa mycke bättre i bloggen!!

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
16 augusti 2007 · 5 042 Inlägg

Jag hittade med ca 2 liter svamp när jag fiska. Middagen blev Rökt Regnbågslax & kantarell sås smile

C H E V R O L E T <3
Glenn9K Montör
16 augusti 2007 · 664 Inlägg

SupraDupraFly skrev:
Varför finns funktionen blogg för? Alla gör ju trådar istället om allt onödigt.. de här skulle passa mycke bättre i bloggen!!

Fan det kan väl vara trevligt att liva upp forumet lite eller? Fan ingen som läser bloggarna endå. Sluta klaga, det är ju ett offtopic forum du läser i... smile

Hursomhelst. Jag har aldrig gillat svamp, och kommer nog aldrig göra det heller för den delen... speciellt inte efter dessa bilder, haha. Tyckte det såg mindre aptitligt ut, om man säger så. tongue

Well, grattis till maten, höhö smile

Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.
andreasl
16 augusti 2007 · 391 Inlägg

kul tråd,  dock  såg de inge vidare gott ut det dära

ghost_boy83 CREW
16 augusti 2007 · 2 594 Inlägg

oj det såg smarrit ut brukar göra samma jag me men inte nu har jag haft tid å leta men gott är det smile

Hee-Maan
16 augusti 2007 · 3 113 Inlägg

jag njuter med dig wink

Semper Fi
Addekarlsson Kontot inaktivt
16 augusti 2007 · 104 Inlägg

Tur man har en mamma som gillar att plocka svamp, och sen torka. Har massor med torkade kantareller hemma. Bara lägga i vatten på morgonen, så är dom klara när man kommer från jobbet, färdiga att steka i smör och lägga på macka sen.
Hur gott som helst! smile
Får duga med torkade, då jag sällan hinner ut och plocka själv.

Sushikocken Sleeper
16 augusti 2007 · 3 084 Inlägg

vafan jag hittar ju aldrig nått annat än flugsvamp iofs så växte det massa kalle johans på grannens tomt men de var flugätna allihop.. var hittar man sånna där eg. tongue har då aldrig sett nån i vår skog iaf

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Sir_Ed
16 augusti 2007 · 304 Inlägg

Nu måste jag också åka till skogen! Faaan vad gotttttttt!

I have my own race...
klimpan
16 augusti 2007 · 2 600 Inlägg

jag va idag och plockade hitta de rätt många kantareller smile så nu ska man käka lite svamp och pasta och så mm gött smile

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Lindgren_
16 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

Va fan SÅ UNDERBART GOTT big_smile Undra om man skulle ta bmx cykeln ett varv ut i skogen och härja efter lite svamp big_smile

Johan Lindgren
fishn
16 augusti 2007 · 226 Inlägg

styvfarsan brukar komma hem med nåra liter kantareller ibland, riktigt gott till kött med någon god sås smile!!

LaOff
16 augusti 2007 · 16 Inlägg

Var ute i förregår o försökte hitta lite. Ingen lycka. Försökte få vår schäfer att leta upp dom - men han var mer intresserad av pinnar. =/

Nobody´s perfect. But I´m pretty fucking close!
940R
16 augusti 2007 · 1 567 Inlägg

Sist jag hitta svamp så var den inte av den ätbara sorten wink

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Henrik Elg Bilbyggare!!!
16 augusti 2007 · 595 Inlägg

940R skrev:
Sist jag hitta svamp så var den inte av den ätbara sorten wink

Hoppas inte du gör en tråd och visar bilder hehe!!!

Murvald Knegare
16 augusti 2007 · 718 Inlägg

Nu avskyr jag dig!smile Såg sjukt gott ut! Vill ut och plocka men  vet att det inte finns ändå så >.<

William 2009-02-20
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang