Jag söker bilder på tatueringar som baseras på att något tränger sig ut ur kroppen ur typ ett rivsår (hoppas ni fattar hur jag menar).
Jag funderar nämligen på att ha ett litet favorit objekt som jag inte ännu vill avslöja vad det är som ska tränga sig ut ur bröstet alt ryggen. Men jag hittar inga bilder att få inspiration från och jag e kass på att rita. Tänkte ha lite mer kött på benen innan jag går och får den uppritad.
Detta var en 2 minuters sökning... Lägger du ner lite tid lär du hitta mycket bättre bilder!
Lycka till!
Själv har jag ritat en skorpion i rött och svart som jag tänkt ta på bröstet eller armen...
Tackar! Vad googla du på? Har försökt men haft svårt att hitta nått.
Prova med "tattoo claw" eller "tattoo flesh" och liknande så ska du se att du hittar en hel del vad du än kan komma på, men du får fler träffar om du söker på engelska än på svenska *tips*
Edit "Tatto scratch" gav nog flest om du ska ha själva där man har något som sliter upp huden.. sen kan man ju alltid leta upp en sån och sen en annan du tycker är cool så kan tatueraren skissa ihop dom med lite egna och personliga detaljer.
Kan ju passa på och fråga om det är någon här som kan latin bra, som har lust att hjälpa mig att översätta ett utdrag ur bibeln på cirka 3meningar från svenska till latin.
Kan ju passa på och fråga om det är någon här som kan latin bra, som har lust att hjälpa mig att översätta ett utdrag ur bibeln på cirka 3meningar från svenska till latin.
bra då e de rätt Har bokat tid på house of pain i växjö den 22 augusti.. ville inte göra innan ifall de skulle råka bli fint väder o man kan bada igen nån som vet ifall dom e bra där förresten..
Om jag lånar tråden lite....Vet någon nån bra sida som man kan hitta massa olika tattueringar på ?? exempelvis på drakar döskallar vikingar osv ???? dessutom hur gör ni om ni är tveksamma på nån tattuering ?? alltså om ni har 3-5 st att välja mellan ska nämnligen tattuera mig i september ( vet att det är ett bra tag till men har börjat kolla redan nu då jag vill vara säker när jag väl sitter där sen ) så hur gör ni??? är nämnligen den första jag ska göra men lär inte bli den sista heller