skulle inten gå till din tatuerare om dom tatuerar människor som har drukit. Vet inte men det låter inte seriöst i mina öron. Dom som jag går till skulle överhuvudtaget inte ens röra mig om dom misstänkte att jad drukit
Har du druckit nu ?
- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Jag bokade tid för tattuering igår, så i augusti så smäller det! Jag ska tre stjärnor i olika storlekar på handleden, den minsta stjärnan står för lillebrorsan, den mellersta för mej och den största ska stå för storebroshan som gick bort i cancer.
Lite pirrigt är de ju såklart med tanke på att detta blir första tattueringen!
Vart har du bokat? I Uddevalla? Är åxå lite sugen men vet inte om jag vågar
Jag gjorde en ny förra veckan kan fixxa en bild på det..
men nu till det jobbiga med den jag har fått röda utslag med vita prickar i och dom skrämmer mig fan rejält.. Jag har läst lite här och där att man ska gå till en hudläkare men dom har ju fan stängt om det inte finns på sjukhuset dvs..
nån som vart med om samma sak och kan säga vad ni gjorde och vad som hände ? skulle va ganska skönt att slippa gå och oroa sig..
100% ofarligt
Jag fick det med efter första tatueringen, det är en allergisk reaktion men det är fruktansvärt sällan en reaktion på färgen så ta det lugnt Nu har jag glömt exakt vad ämnet heter men det funkar så här: Människan har ämnet i kroppen (notera i, inte på). När men skrapar upp en massa hud så frigörs stora mängder av ämnet. I och med att ämnet hamnar utanpå huden och samtidigt i höga doser, så reagerar huden med en allergisk reaktion. Ser ofta ut som små finnar typ.
För mig räckte en 6 dagars cortizon kur som doktorn på vårdcentralen skrev ut. Tänk bara på att inte pilla för då är risken att man får minimala ärr, inte särskilt snyggt speciellt om de hamnar i tatueringen
Är för övrigt vansinnigt sugen på att växla in lite fördelsedags pengar mot bläck nåt banner-aktigt med ungarnas stjärntecken på underarmen. Ska bara få tummen ur också
skönt att höra då!
Jag har sån därn kortison skit man smörjer på för det inte ska klia eller vad det är
Jag bokade tid för tattuering igår, så i augusti så smäller det! Jag ska tre stjärnor i olika storlekar på handleden, den minsta stjärnan står för lillebrorsan, den mellersta för mej och den största ska stå för storebroshan som gick bort i cancer.
Lite pirrigt är de ju såklart med tanke på att detta blir första tattueringen!
Vart har du bokat? I Uddevalla? Är åxå lite sugen men vet inte om jag vågar
Ah, hos Viking:) Har funderat på denna tatueringen i lite mer än ett år nu, så jag är relativt säker Är det ngt speciellt du tänkt tattuerat?
Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
funderar på att bytta tatuerare. Och tänkte höra om det finns någon som känner till max tror jag att han heter på eviltwins tatto i hbg. Skulle uppskatta info om dom om det finns någon info att få.
skulle inten gå till din tatuerare om dom tatuerar människor som har drukit. Vet inte men det låter inte seriöst i mina öron. Dom som jag går till skulle överhuvudtaget inte ens röra mig om dom misstänkte att jad drukit
Har du druckit nu ?
HAHAHAHAHA.. vad KLOCKREN! ;P
Hahaha.. Rätt go!
-Klart att jag är världens pessimist, då blir man ju alltid glatt överaskad
Här kommer lite bilder på det som gjordes på senaste sittningen igår har 5st sittningar inbokade för resten av året också ända in i december för o göra klar min sleave som även kommer gå ner på bröstet.
förmodar att det finns lite folk här som kan lite om priser på tatueringar
har en liten fråga, hittade en text på ett klädesplagg när jag skjutsade in en tjej kompis till stan som skulle shoppa
det är just rockabilly texten jag är intresserad av, vad tror ni den kan kosta att tatuera på insidan av underarmen??? http://i38.tinypic.com/140zzwp.jpg
som sagt, vad tror ni det kan kosta på ett ungefär att tatuera in den på underarmen??
tacksam för svar
Du kan nog lätt räkna med iaf en 800 kr skulle jag tro
4-500kr bokstaven är riktpriset, Sedan med rabbat för hur fler du gör. Alltså 4-500kr är st pris, Sedan får du rabbat, Om du te.x skriver ett namn.
huh? betalt per bokstav?
Har jag aldrig hört talas om nån tatuerare som gör.. snarare timpeng
Jag har vart hos många tatuerare och Känner två st. När det är så små grejer som en bokstav eller någon liten krumelur så är minimum priset 4-500kr för en bokstav, Sedan rabbaterat efter antalet.