Jag har en vän som ska tatuera sig nu.. Och hon frågade mig om jag visste om en bra studio i sthlm. men eftersom jag inte bor där uppe så tänkte jag fråga dom som vet här inne. Hon bor u huddinge så det hade ju vart bra om det var i närheten
Hon ska göra 2 st gitarrer med flames runt om jag uppfattade det rätt..
Tacksam för den hjälp jag får.
Mvh Sparkster
Det finns ett par riktigt bra studios i stan. Evil Eye Tatto samt East Street Tatto. De har båda långa köer dock.
Tack Angelicque. det har ingen betydelse om hur lång kön är.. hon är ju dock 17 år och ska göra det vid 18 år ålder. och det är ju ett drygt halv år kvar.. så man kan ju hoppas att man kan få en tid då
Men finns det fler tatuerings studios runt omkring huddinge så är jag tacksam om ni kan skriva det
Det finns studios runt hela byn, även i söderort. Enklast är att söka på www.eniro.se
Jo tack det vet jag.. men jag tänkte om det var någon som visste om någon som var riktigt bra..
Då är det de två studios som jag föreslog tidigare. Jag har själv gjort två hos Evil Eye och är nöjd. Är din kompis snart 18, så är det läga att boka tid nu.
Nu har jag fått öva lite till, börjar rulla in lärlingstatueringar rejält nu. kul! http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak- … 614794.jpg Bor ni i närheten av Nyköping/Oxelösund och har nån idé om tatuering så säg till! Änsålänge handlar priset bara om hundralappar!!
Lite oskarp bild men har har 3 tecken på sidan av kroppen och samma tecken har jag på sidan av kroppen. En liten rolig detalj som jag tyckte va najs att lägga till.