ToXtreme skrev:
Jaha (I) Du ska gjuta skärmarna i glasfiber? Men då är det ju helt onödigt att svetsa

Ta och gör lite fina träringsdistanser, så du får tanklocket på önskat djup, sen så spackla bara med glasfiberspackel runt om så blir det nog bra

Nopes men nästan blir kolfiber

Men Pluggarna/Formarna blir däremot i glasfiber, beställde förra veckan kolfiber får se när det kommer då (beställt från USA),
Det dära lät ut fyndigt, får nog pröva på det, passar perfekt eftersom att jag är 3dagar i veckan och praktiserar på snickeri (varför har jag inte tänkt på det

?)
Hittade inget då länken ej funkade, prövade kolla under "sparco" som bla tillvärkar sånna men hittade inte, nu vet jag inte om man är blind eller dum som inte ser, jo det var tratt jag menade. annars är det svårt att få det att gå ner till tanken

edit:efter att ha kliat mig i skallen ngn sekund så kom jag på att det kanske är under kategorin "universal" och där fanns det...
![http://www.realcar.se/images/products/unovr111722.jpg]()
Jag antar att det är detta kitt man behöver ?
nu får ngn gärna fylla i om det är galet eller om jag behöver ngt mer och gärna vart jag hittar det då jag har absolut ingen aning