reflektorerna ska man nog ge fan i så länge man kan, pillar man på dem så får man aldrig bort skiten typ. och har du kört med autosol på reflektorn så är det bara köpa ny reflektor som gäller...
Du ska ha klarglas? Och tänkt ha de på de gamla insatserna? .. Ja då borde du vara glad att du gjorde detta misstaget.. för det blir inte bra ljus med gamla reflektorerna med klarglas!
Ta och införskaffa reflektorerna som hör till klarglasena
okey kul var ju början till rost på dom så tänkte mig inte riktigt för
Rost på reflektorerna? Det är omöjligt? Reflektorerna är ju i plast!
jag har sett bilar med rost på reflektorerna..det är nog inte alla som är i plast..ska tillägga att det bara var på gamla bilar
Jo jag vet men det va längesen man slutade med det Och tanke på att bilen i fråga antingen är S70n eller V70n så kan jag säga med 1000 (ja tusen!?!?!) procents säkerhet att de är i plast
Rost på reflektorerna? Det är omöjligt? Reflektorerna är ju i plast!
jag har sett bilar med rost på reflektorerna..det är nog inte alla som är i plast..ska tillägga att det bara var på gamla bilar
Jo jag vet men det va längesen man slutade med det Och tanke på att bilen i fråga antingen är S70n eller V70n så kan jag säga med 1000 (ja tusen!?!?!) procents säkerhet att de är i plast
joo alla nyare bilar lär väl ha plast kan jag tro...