Montering av GFB hybrid dump på A4 1,8T -99

Audi_A4_ Larsson
28 augusti 2007 · 154 Inlägg

Någon som gjort detta och vet om man ska ge sig på det? Har kollat vart orginalen sitter och det är inte lätt att komma åt den utan att plocka av grenrören sad Inte jättesugen på det då jag är lite oerfaren

Går det själv eller ska man lämna in bilen till en verkstad?

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
jisses Kosmangyl
28 augusti 2007 · 167 Inlägg

Enklaste e att byta den underifrån om man inte ska göra som jag gjort på min har flyttat upp den vid gasspjället

A4 TSQ-00 Bsr Steg 3 Usa-Blinkers
Plymouth Satellite-68
Kör Scania R500 på jobb med många röda lampor i hytten å snart med fler ljus ute med, linje HBG-Kumla.
Audi_A4_ Larsson
28 augusti 2007 · 154 Inlägg

Enklaste e att byta den underifrån om man inte ska göra som jag gjort på min har flyttat upp den vid gasspjället

Okej.. Så man kan montera den närmare gasspjället utan att göra något åt orginal dumpen?

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
Audi_A4_ Larsson
1 september 2007 · 154 Inlägg

Jag tyckte då inte det såg lättar ut att byta underifrån för det var minst lika mycket ivägen där sad Någon som har något förslag?
(Behöver verkligen hjälp för dumpen är redan köpt)

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang