24 timmar kvar att leva. Vad gör du?

Frippe08 Galen
31 augusti 2007 · 849 Inlägg

muPee skrev:

Frippe08 skrev:
Är med en fin flicka, tar farväl till alla jag känner o så och kör 300 km/h in i en vägg eller nått när det är typ 10min kvar;)

Tänk så ringer läkaren när du ligger i 300 km/h 50 meter från väggen och säger "duuuuu Frippe, jag hade lite fel.. du ska nog inte dö på rätt många år" lol roll

Jag hade tvärnitat och hade klarat mig från väggen för jag hade så grymma bromsar tonguelol

och sedan kört 300km/h i läkarens hur:rolleyes:

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202
BMW 328IM individual "kurwa" (1996)
hedley Saaboholic
31 augusti 2007 · 3 129 Inlägg

plockar ut alla cash man har tar fetaste lånet sticker till nåt trevligt place med bruden glider runt i nån schysst kärra och lever livet utav bara fan i 24timmar.. och ja det inkluderar fest, sprit, sex, street race och en jävla massa mer wink

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Tomten Tomten
31 augusti 2007 · 1 065 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
hade fixat ett fett party på en strand, och allt slutade med en fetsexorgie vid solnedgången big_smile nån som hade kommit?

Taget ett lån, spendera pengarna, bara vare kungen.
sen draget på Ghost_boys sexorgie!

yheee maaaannnn!

Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Bjork OEM <3
31 augusti 2007 · 6 957 Inlägg

FireTraXX skrev:
Mördat, rånat banker tvärs över landet och gömt pengarna till min familj, stulit de snabbaste bilarna jag kunnat hitta och kört som en dåre, tagit farväl av min familj och satt ett flygplan i rosenbad.

De e ungefär va ja hade gjort me, förutom att döda ngn, råna en ica butik, springa fort
ut till ferrarin som man "lånat" hos von Braun, kört som faaaan,
Gett min flickvän ett hej då k***l, letat upp snuten å rejsat lite tongue

OEM <3
loffe007
31 augusti 2007 · 905 Inlägg

tja, på 24h skulle man juh inte hinna med så mycket. Hade väl skrivit ett fint brev med mycke farväl och kärlek sen bara dragit. tagit min fina volvo och kört så långt det gick (10m) sen hade man väl snott bästa gammel saab och backat sig rätt ut till ödemarken.

DanneDynamit
31 augusti 2007 · 302 Inlägg

dratt en runk

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
Kihlstrom
31 augusti 2007 · 60 Inlägg

Tzatziki skrev:
Hade bokat en biljett till mig och morsan, dragit ner till grekland och tagit förval till mina släktningar och sagt till min syster och bror hur mycket jag älskar dom och synd att man inte kunnat träffats mera i våra liv ... sen hade jag nog kramat min syster och aldrig släppt taget. Min mormor hade fått alla pengar jag hade på konto då hon har det svårt som halvt förlamad efter en felbehandling. Hade läxat upp min moster och övertalat henne att skicka sin dotter tillsammans med morsan till sverige (lång historia...).

Hade även samlat grabbarna på pizzerian där vi träffas någon gång om året och hade trevligt. Sen hade jag somnat in med famnarna runt min kära mor som ställt upp för mig i ur och skur!

- usch .. nu blev man allt lite för allvarlig här ..
Ne .. skall vara glad att jag är frisk och sällan sjuk!!

Bra att nån kan svara seriöst också!!

Om NISMO står för Nissan Motorsports, betyder då HOMO Honda Motorsports?
Racso Dr Snuggles
31 augusti 2007 · 956 Inlägg

TFkarlsson skrev:
Jag runkar, jag skjuter en snut, jag kutar, sprutar ut, halkar i sperman och stukar min ***. Då lär jag ju längta tills tiden tar slut. Visst? smile Fick en snilleblixt och tyckte den passade bra här.

HAHAHA big_smile

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Frenzy
31 augusti 2007 · 121 Inlägg

Skaffar en bazooka och bombar ut så många jävla Hells Angels, Bandidos och alla andra sån'a löss jag hade kunnat få tag i. Vicken njutning!!

Non omnia possumus omne
mellowd Drop Shop
31 augusti 2007 · 926 Inlägg

FireTraXX skrev:
Mördat, rånat banker tvärs över landet och gömt pengarna till min familj, stulit de snabbaste bilarna jag kunnat hitta och kört som en dåre, tagit farväl av min familj och satt ett flygplan i rosenbad.

<3

Hade nog blivit nått i den stilen.

lordmikael TRUCKER
31 augusti 2007 · 47 Inlägg

SatansWrath skrev:
Göra min bil till ett pansarfordon o köra carmageddon med motorsågar i hjulen så det blir som en roterande persisk stridsvagn från medeltiden, slipa alla kanter så bilen blir sylvass, sätta på en plog därframme med spikar o andra vassa saker, Sen bara bränna ut alla mina favorit metal låtar och köra ner allt o alla, ta med sig så många man bara kan till graven, dricka öl o jägermeister under tiden o lyssna på hårdrock. För att under de sista tio minuterna spränga mig själv... När jag sitter i bilen som är helt täckt av kadaver, blod o diverse bråte

och säga via en megafon till polisen som omringat mig :

Well aint life a bitch... ta en klunk jägermeister...Nä grabbar tack för ni jagade mig, men jag har nått mitt mål i livet, bli känd... köra ens nygg snabb bil full....och peta ner charles Manson från tronen som mest psykstörda personer...

LETS GO OUT WITH A BANG !!! sen spränga både mig själv och min bil... eventuellt gå ut ur bilen o spränga mig själv så min bil hamnar på ett museum ...

Det är bara en fantasi men fan vad sjukt kul det hade varit o bara låta alla dina sjukaste fantasier bara bli verklighet

det var faan det bästa jag läst på länge  en klar 10 poängare

Jag E Faan Inte Bäst Men Jag Vet Vad Jag Gör !!!!!!!!
Pontiac Bonneville "SkaraborgsSkräck" (1960)
Digital_Kicker
31 augusti 2007 · 3 721 Inlägg

Köpt feta automat vapen, och en massa kevlar över hela kroppen. sedan hade jag gått ut till centrum och börjat skjuta.. Låter kanske sjukt, men va fan det står vad man hade gjort under dom 24 sissta timmarna. Man hade säkert förkortat dem ganska mycket om man hade gjort en sådan grej, hehe.

c0nne
31 augusti 2007 · 401 Inlägg

Äta en bulle vore gott smile

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
GranatMagnuS Scania, javisst.
31 augusti 2007 · 237 Inlägg

c0nne skrev:
Äta en bulle vore gott smile

En kopp kaffe sitter heller aldrig fel smile till bullen dådå.

bmx
31 augusti 2007 · 7 100 Inlägg

jag hadde nog suttit och glott här på garaget ja tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Xarion
1 september 2007 · 76 Inlägg

Göra en fet utmaning, och lyckas wink Typ... Bryta sig in ett museum och sno den första kronan, eller hoppa fallskärm å landa på vitahuset och sno George Bushs underkläder, osv osv.. Någonting helt jäkla radikalt som får adrenalinet att pumpa wink Mvh.. Men hur man ska lyckas göra det är ju en annan femma tongue Mvh //vic

johanhhh
1 september 2007 · 396 Inlägg

Jag hade nog dragit till USA, snott en fet lamborghini köpt massor med vapen och dragit till vita huset. Kört in den i vita huset och skjutit allt och alla, inkl George W BUSH! Så att världen blir av med en idiot iaf. Sen snott ännu en ny fet bil och gasat rätt in i en tank bil.

pussar:P

Mattsvart
1 september 2007 · 195 Inlägg

lordmikael skrev:

SatansWrath skrev:
Göra min bil till ett pansarfordon o köra carmageddon med motorsågar i hjulen så det blir som en roterande persisk stridsvagn från medeltiden, slipa alla kanter så bilen blir sylvass, sätta på en plog därframme med spikar o andra vassa saker, Sen bara bränna ut alla mina favorit metal låtar och köra ner allt o alla, ta med sig så många man bara kan till graven, dricka öl o jägermeister under tiden o lyssna på hårdrock. För att under de sista tio minuterna spränga mig själv... När jag sitter i bilen som är helt täckt av kadaver, blod o diverse bråte

och säga via en megafon till polisen som omringat mig :

Well aint life a bitch... ta en klunk jägermeister...Nä grabbar tack för ni jagade mig, men jag har nått mitt mål i livet, bli känd... köra ens nygg snabb bil full....och peta ner charles Manson från tronen som mest psykstörda personer...

LETS GO OUT WITH A BANG !!! sen spränga både mig själv och min bil... eventuellt gå ut ur bilen o spränga mig själv så min bil hamnar på ett museum ...

Det är bara en fantasi men fan vad sjukt kul det hade varit o bara låta alla dina sjukaste fantasier bara bli verklighet

det var faan det bästa jag läst på länge  en klar 10 poängare

Hahha håller lätt med lol

Emma_Blond Avstängd
1 september 2007 · 50 Inlägg

släppt en blöt fis vid kassan i macdonals sissta minuten

henkebenke
1 september 2007 · 1 703 Inlägg

jag skulle nog fått psykbryt och grina 24timmar innan jag vände näsan i vädret

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang