På måndag får vi hem färg till huven med förhoppningar om att brodern kan lacka den uppe på sitt jobb redan nu i veckan. Skulle vara riktigt ballt. Sedan är det bara "snöra" dit fronten och laga gaveln på kylaren sen så är det snaaaaart reg.
Klantig som jag är lyckades jag just beställa hem ett Wallbro 255liter/h kit till min bil.. Lite halvklantigt då jag egentligen inte har råd, men E-bay rockar mitt hjärta..
Ett så kallat GSS342 kit för knappt 700 kr.. Hallå !
Klantig som jag är lyckades jag just beställa hem ett Wallbro 255liter/h kit till min bil.. Lite halvklantigt då jag egentligen inte har råd, men E-bay rockar mitt hjärta..
Ett så kallat GSS342 kit för knappt 700 kr.. Hallå !
Haha ibland blir det lite jobbigt.. jag lägger ju ut läskigt mycket pengar på min bil om man jämför med min lilla inkomst så jag vet vad du menar jag ska nog montera mina tre externa walbro pumpar idag.... mycket soppa blier de hur blev det med plåten förresten??
haha, det är ju nog så, får man tillräkligt bra erbjudande framför sig så är det oftast omöjligt att tacka nej sen får man ju låt å leva på burkmat resten av månaden om inte annat
Har suttit och läst på lite om Evo 3:orna under dagen och hittat att ett flertal personer rekommenderar att man byter topplockspackningen till en finare och mer stryktålig variant av metall, dessutom är det att föredra att man byter bultarna också.
Ett bra kit bestående av en feting packning samt ett par ARP-bultar. Kommer dock inte köpa detta kit själv utan jag skall ta det som betalning för att jag gör en hemsida till ett företag här i mina hemtrakter!