1639
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
4 670 Inlägg
20 januari 2008
kevlar_soul skrev:
Säg att jag fixar till fälgarna så att det är grundblästrade och svart lackerade, vad tror du att det skulle kosta att få dit en tunn vit linje tongue

ja du vet itne riktigt men går ju åt rätt mycket färg även om det är tunn linje.. men kan inte din bror lacka sådant?

kevlar_soul
20 januari 2008
Trådstartare
HP Addict: Jag är lycklig wink

Izual: Kommer hända mycket med inredningen efter reg besiktningen. Ska dit mätare och lite annat krims krams.. Så håll ut tongue

Griffin: Jag funderar på ett grenrör, har hittat några till bra priser, får se hur det ser ut med cash sen i mars.. Förhoppningsvis har jag råd då.. Skall du köra bana eller rakt fram med din? tongue

Mickius: Tror inte att han fixar det.. Tyvärr.. Men du kan kanske kolla upp det på jobbet? tongue

Galen!
723 Inlägg
20 januari 2008
min är ju lite kompromiss.. men det är väl mest rakt fram som gäller med den.. ban körning blir aldrig seriöst med full effekt.. det skulle ju inte hålla så länge liksom!

Mvh Mats

4 670 Inlägg
20 januari 2008
jo klart jag kan kolla med dom vad det kostar! men kan du inte ta ett kort o sen lägga på bilden hur du vill ha linjen m.m.. lättare för dom o säga vad det kostar då

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
20 januari 2008
hehe förstår det wink

Är det tänkt att bli banbil av denna evon eller?smile

mvh

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker

kevlar_soul
20 januari 2008
Trådstartare
Griffin: Ok wink

HPAddict: Nja, kanske prova någon gång, har mest tänkt köra blackrace här i trakterna och ställa ut så klart..

Mickius: Ska försöka fixa under dagen...

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
20 januari 2008
aaha okej smile låter fint det wink ska bli kul att se den i verkligheten senare big_smile

lycka till iaf

mvh

Automationstekniker

kevlar_soul
20 januari 2008
Trådstartare
Stort tack! smile

kevlar_soul
20 januari 2008
Trådstartare
Men hej kylarlock:

http://i3.ebayimg.com/03/i/000/d1/1c/be65_1.JPG

Bara råkade ramla in tongue

Stekare
2 Inlägg
20 januari 2008
sik skrev:
Nice..

Se bara upp så skivorna inte går sönder för beläggen är välligt vassa. Kan va en idé att köpa skivor senare som håller.. Annars är red stuff vettigt, tänker köpa röda eller gula till bana sen till clion och gröna på gata så man slipper broms gnissel..

EBCs red eller yellow stuff som ska vara de värsta för bankörning håller absolut inte måttet på bana! Förkolnade å trillade väck stora bitar från dem på min evo :S
Sen köpte jag Performace Friction skivor å belägg plus stålomspunna bromsslangar från Pean Sweden, först då insåg man vad BRA bromsar va för något.... smile

Mvh Patrik

Kööken Racing

kevlar_soul
21 januari 2008
Trådstartare
Tror Red-Stuff uppfyller mina krav.. Det är huvudsaken!

1 072 Inlägg
21 januari 2008
kevlar_soul skrev:
Tror Red-Stuff uppfyller mina krav.. Det är huvudsaken!

Kan tänka mig det med. PFC (Performance friction) är mycket dyrare och kör du bana på sommaren så får man byta skivor varje år smile Dom är nog bäst både i känsla och hållbarhet men har tydligen jäkligt aggressivt bromsdamm. Minns jag inte helt fel gick de röda på 1200:- till min pfc PFC 2200:- så priset skilljer skapligt oxå smile

kevlar_soul
21 januari 2008
Trådstartare
Jo det var lite skillnad i pris, jag ska ju bara testa rakt fram på lite blackrace, så då lär de duga åt mig..

Fan diggar Garagets nya uppdatering, riktigt vettig!

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
21 januari 2008
kevlar_soul skrev:
Jo det var lite skillnad i pris, jag ska ju bara testa rakt fram på lite blackrace, så då lär de duga åt mig..

Fan diggar Garagets nya uppdatering, riktigt vettig!

jo får säga att jag tkr uppdateringen är riktigt bra också smile
fint kylarlock du investera i wink

mvh

Automationstekniker

kevlar_soul
21 januari 2008
Trådstartare
Tack!!smile

terazzi
21 januari 2008
Trådstartare
Loggade in bara nu för och säga DAMN wink big_smile kommer bli fint smile
måste sova nu,gonatt kevlar_soul o lycka till smile

1 997 Inlägg
21 januari 2008
kevlar_soul skrev:
Men hej kylarlock:

http://i3.ebayimg.com/03/i/000/d1/1c/be65_1.JPG

Bara råkade ramla in tongue

Högglanspolera det!! big_smile tongue

kevlar_soul
22 januari 2008
Trådstartare
Terazzi: Stort tack!smile Det värmer lika mycket varje gång!

Galad8: Det får du gära göra åt mig tongue Haha.. Skicka ett mail med dina uppgifter så skall jag skicka över dina saker!smile

kevlar_soul
22 januari 2008
Trådstartare
Fader ringde igår och berättade att jag fått hem en "Postavi" från Ica Supermarket i Mjölby. Givetvis kollade jag upp det hela och det visade sig att min katalysator kommit hem!smile

Med andra ord har jag nu alla prylar som behövs för att kunna registrera min bil!smile

Så denna månads planering i stort handlar om:

- Montera katalysator
- Montera motorhuv
- Montera front

Så fort de tre sakerna är på plats kan jag genomgå en registreringsbesiktning. Om den sker nu i början av februari eller i slutet vet jag ej ännu. Det lutar mer åt det senare..

I övrigt kommer detta bli en väldigt lugn månad vad gäller inköp av bilprylar. Endast två saker kommer inhandlas:

- Laserblåfärg från Mekonomen. Skall användas till ventilkåpan
- Nya spolarmunstycken från Volvo V70 01-... Dessa inhandlas på Hårds Bildemontering

Måste stoppa pengaflödet på saker som går till bilen nu tongue Har blivit väldigt mycket den senaste tiden hehe

Jaja.. Ha det

1 997 Inlägg
22 januari 2008
kevlar_soul skrev:
Terazzi: Stort tack!smile Det värmer lika mycket varje gång!

Galad8: Det får du gära göra åt mig tongue Haha.. Skicka ett mail med dina uppgifter så skall jag skicka över dina saker!smile

Klart jag kan wink Hehe. big_smile

Okej, kan göra de så fort du loggar in på msn! smile

Sök