4404
Sök

740 som går ryckigt...

Mr White
1 072 Inlägg
47 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
ja det gjorde jag. inget hände.

Mr White
1 072 Inlägg
4 september 2007
Tycker de låter som ev förgasaren är lite snålställd..Pröva å ställ upp den lite..Efter som den går bättre då den är kall å choken är ute.

47 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
men kan det bara bli så då man byter fördelarlock och rotor. borde inte bilen bli snålare med nya tänddelar??? (bara en fundering.)

130 Inlägg
4 september 2007
intenuigen skrev:
men kan det bara bli så då man byter fördelarlock och rotor. borde inte bilen bli snålare med nya tänddelar??? (bara en fundering.)

inte alltid det kan bli motsatt efekt med men jag kan inte riktigt förklara hur.ö. men kolla soppa pumpen...

på min 745a så går tomgången upp och ner ca 550v/h kall 1500v/h när den e varm

2 182 Inlägg
4 september 2007
blacken skrev:
intenuigen skrev:
vet nån ett ca pris på en fördelare på skroten?

Det är billigare att köpa en ny på Volvo.

Oj det var en dyr fördelare, min lokale skrothandlare tar 100 spänn för en fördelare + rotor, beroende på skick roll

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

blacken
4 september 2007
Niklas1987 skrev:
blacken skrev:
intenuigen skrev:
vet nån ett ca pris på en fördelare på skroten?

Det är billigare att köpa en ny på Volvo.

Oj det var en dyr fördelare, min lokale skrothandlare tar 100 spänn för en fördelare + rotor, beroende på skick roll

Då så har du en rackarns bra skrothandlare, dom flesta andra tar C:A 1500:-. ( iallafall sist jag var på skroten och skulle ha en)

47 Inlägg
11 september 2007
Trådstartare
big_smile köpt en fördelare på skrot för 400. nu går bilen fint. så det var hallgivaren som var trasig.

Sök