Vad är en mutant bas på 1000W värd?

JSkoglund
13 september 2007 · 69 Inlägg

Ja som sagt smile Jag köpte en ca:1år gammal mutant bas på 1000W för 350kr med kablar.
Gjorde jag en bra affär? Men min fråga var hur mkt kan ja få för den om ja säljer den?
Speltimmar ca:25

Tacksam för svar smile

SPEEDPARTS That's Why I'm FASTER Than You! ;)
bumpe Lastbilsmekaniker
13 september 2007 · 3 878 Inlägg

Kan ju upplysa dig om att minst 2 av dina 3 trådar kommer att bli låsta.

På begagnad elektronik i normalt skick brukar man säga halva nypriset, skiljer inte mkt på en som e lite sämre/lite bättre...

MVH Hampus

JSkoglund
13 september 2007 · 69 Inlägg

bumpe skrev:
Kan ju upplysa dig om att minst 2 av dina 3 trådar kommer att bli låsta.

På begagnad elektronik i normalt skick brukar man säga halva nypriset, skiljer inte mkt på en som e lite sämre/lite bättre...

MVH Hampus

Okej smile Men vaför kommer 2 utav mina trådar stängas? 1 vet jag... vart lite stressad då förlåt för det hmm Men vilken är den andra?

SPEEDPARTS That's Why I'm FASTER Than You! ;)
Hannes- Kalmar
11 november 2007 · 1 Inlägg

Ingen som vill köpa en sån bas jacke wink Skulle nog säga att dom är spelade mer, jag har dom i typ ett halvår och jag lyssnade på musik väldigt ofta ! Behåll istället wink

Onee
11 november 2007 · 342 Inlägg

ingen som vill köpa sådan skit.. Mutant är billigt skit man skaa köpa sånt som är lite dyrare å mer kändi denna värld

evilaudio
11 november 2007 · 16 195 Inlägg

mutant skit??   har du nån gång hört/sett deras opel corsa??

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Onee
11 november 2007 · 342 Inlägg

jag har haft mutant basar men har inte tyck om dom så mycket. Men smaken är juh olika

evilaudio
11 november 2007 · 16 195 Inlägg

har de varit rätt byggt,bra effekt etc??

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Onee
11 november 2007 · 342 Inlägg

Japp det var det. fick med en ritning till dom basarna.
så en möbelföretag gjorde lådan. skärde ut exakta mått å allt

var juh att jag spelade sönder dom efter 3 veckor därför jag inte var nöjd med dom hehe

evilaudio
11 november 2007 · 16 195 Inlägg

Lpc skrev:
Japp det var det. fick med en ritning till dom basarna.
så en möbelföretag gjorde lådan. skärde ut exakta mått å allt

var juh att jag spelade sönder dom efter 3 veckor därför jag inte var nöjd med dom hehe

hänger nog inte på basarna.. ALLA basar går å spela sönder om man "distar" dm för mycke..


men men smaken e ju som baken.. många snackar ju "skit" om GAS me.. för många som tror att bara för att de e ett dyrt/känt märke så låter de bra automatiskt..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Onee
11 november 2007 · 342 Inlägg

säger det också smaken är som baken tongue

audi-jonte
12 oktober 2010 · 6 Inlägg

Ja imorn ska jag köpa en mutant bas med låda för 300 kr. Och alla mutant basar jag har hört så är de ett jävla bra tryck i dem, i allafall i 12orna smile

M_icke_
12 oktober 2010 · 3 466 Inlägg

Kollar man priserna på blocket så ligger begagnad bilstereo oftast på nån hundring under nypris eller ibland tom över nypris. Och jag vet inte hur många basra som bara har varit spelade i 10-20 timmar (vilket jag har väldigt svårt att tro).

Man vet aldrig vad begagnade grejjer varit med om och folk ljuger gärna om hur mycket använda dom är, hur hårt dom är spelade och om dom har gått varma många ggr..

Behöver jag ens nämna att jag inte köper begagnat så länge jag inte känner säljaren?

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang