hahah de va de dummaste! Orkar spara skiten, hade köpt mig en bil för exakt 10 mille då.. Förmodligen en custom made lamborghini speciellt för mig, med mitt namn ingraverat i guld på sidan .. uuuhh penisförlängare
Lr hur ? Ja satt å väntade på att någon som kallar sig biltokig här, hade sagt " jag hade köpt en bil för 300 tusen , investerat i resten.
mmm jävligt biltokig om man bara vill lägga 100 lakan på en bil wuhuu! Får man en halvrisig volvo för i dagens läge..
1st Vauxhall Monaro VXR8. Ser så roliga ut när TopGear killarna sladdar runt i den 2st BMW M3 att ha som brukis. En svart åt tjejen å en gul åt mig. Sen skulle jag ha kvar räcermazdan å styla till och överladda en KL-ZE motor från Japan Så jag kan köra ifrån M3orna
1st Hus. Huset i fråga kostar runt 1,2milj. Sen skulle det nog spenderas en hel del på multimedia till huset. 1st Båt, Flipper Flush
1st Vauxhall Monaro VXR8. Ser så roliga ut när TopGear killarna sladdar runt i den 2st BMW M3 att ha som brukis. En svart åt tjejen å en gul åt mig. Sen skulle jag ha kvar räcermazdan å styla till och överladda en KL-ZE motor från Japan Så jag kan köra ifrån M3orna
1st Hus. Huset i fråga kostar runt 1,2milj. Sen skulle det nog spenderas en hel del på multimedia till huset. 1st Båt, Flipper Flush
stog välj 1 bil.
Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
svenska hingstern koeningsegg eller hur de stavs, å har man pengar över så går väll de till bygga den till eget stuk, sen trimma åtta bara fan.. å sen va pengarna slut
Själv skulle jag nog köpt en Lamborghini Reventon, för er som inte vet vad det är så är det en nyare version av LP640 om ni fortfarande inte vet vad det är så är det en Lamborghini murcielago jag pratar om. Den bilen jag vill ha kostar långa vägar över 10 mille så det får bli den här.
Annars pratar vi om Ferrari 250 GTO, då me tanken på design i förstahand.
hahah de va de dummaste! Orkar spara skiten, hade köpt mig en bil för exakt 10 mille då.. Förmodligen en custom made lamborghini speciellt för mig, med mitt namn ingraverat i guld på sidan .. uuuhh penisförlängare
Lr hur ? Ja satt å väntade på att någon som kallar sig biltokig här, hade sagt " jag hade köpt en bil för 300 tusen , investerat i resten.
mmm jävligt biltokig om man bara vill lägga 100 lakan på en bil wuhuu! Får man en halvrisig volvo för i dagens läge..
men hadde man en bil som kostar typ 10 miljoner då vågar man ju för fan inte åka den,minsta lila repan eller nå sånt!!näe de finns bättre saker än en jävla lambo,ferrari elr porsche mm.
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Jag skulle nog köpa en viper i första hand eftersom jag har velat hafft en sådan sen jag var liten och såg den första verisionen. Sen skulle jag köpa en Lotus Exige (Stavning) och spetsa till den lite. Sen en Ferrari 360 spider F1 och för det som blir över skulle jag skaffa ett riktigt bra garage att ha pärlorna i..