3069
Sök

OM ni vann 10 miljoner kr...Motivera varför just den

28 Inlägg
15 september 2007
NYA R8an med Diesel V12 på 500hk 1000nm skulle sitta fint smile
och när man ändå håller på så tar man nya RS6+ när den kommer med 600hk smile

One man army
23 Inlägg
15 september 2007
BEATNIK skrev:
muPee skrev:
BEATNIK skrev:

Det va DEN kommentaren ja vänta på !

hahah de va de dummaste! Orkar spara skiten, hade köpt mig en bil för exakt 10 mille då.. Förmodligen en custom made lamborghini speciellt för mig, med mitt namn ingraverat i guld på sidan .. roll  uuuhh penisförlängare wink

Lr hur ? Ja satt å väntade på att någon som kallar sig biltokig här, hade sagt " jag hade köpt en bil för 300 tusen , investerat i resten.

mmm jävligt biltokig om man bara vill lägga 100 lakan på en bil tongue wuhuu! Får man en halvrisig volvo för i dagens läge.. neutral

Kör om mig and it's on punk =o)

preem pump
836 Inlägg
15 september 2007
Droors skrev:
Enzo FXX

10 mille räcker inte till en sån

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

Darth Vader
1 644 Inlägg
15 september 2007
Jag ahde köpt mig en Evo 8/9, slängt ut en 200,000 kr på den och sen investerat resten i annat.

Braaaaap?

Avstängd
658 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
DoWahDiddy skrev:
Jag ahde köpt mig en Evo 8/9, slängt ut en 200,000 kr på den och sen investerat resten i annat.

roll
Senast redigerat av BEATNIK (15 september 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

220 Inlägg
15 september 2007
Gladen skrev:
Audi S1

rätt! lol

edit: en F40 står högt på önskelistan också roll
Senast redigerat av baen (15 september 2007)

Operatör
346 Inlägg
15 september 2007
1st Vauxhall Monaro VXR8. Ser så roliga ut när TopGear killarna sladdar runt i den smile
2st BMW M3 att ha som brukis. En svart åt tjejen å en gul åt mig.
Sen skulle jag ha kvar räcermazdan å styla till och överladda en KL-ZE motor från Japan smile Så jag kan köra ifrån M3orna wink

1st Hus. Huset i fråga kostar runt 1,2milj.
Sen skulle det nog spenderas en hel del på multimedia till huset.
1st Båt, Flipper Flush

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

One man army
23 Inlägg
15 september 2007
mannen666666 skrev:
Droors skrev:
Enzo FXX

Men de står inte 10 mille av vad.. smile Då tar man Pund big_smile  räcker gott och väl..

Kör om mig and it's on punk =o)

Avstängd
658 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
pars skrev:
1st Vauxhall Monaro VXR8. Ser så roliga ut när TopGear killarna sladdar runt i den smile
2st BMW M3 att ha som brukis. En svart åt tjejen å en gul åt mig.
Sen skulle jag ha kvar räcermazdan å styla till och överladda en KL-ZE motor från Japan smile Så jag kan köra ifrån M3orna wink

1st Hus. Huset i fråga kostar runt 1,2milj.
Sen skulle det nog spenderas en hel del på multimedia till huset.
1st Båt, Flipper Flush

roll stog välj 1 bil.

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Avstängd
658 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
muPee skrev:
mannen666666 skrev:
Droors skrev:
Enzo FXX

Men de står inte 10 mille av vad.. smile Då tar man Pund big_smile  räcker gott och väl..

Jo det gör det tongue

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

674 Inlägg
15 september 2007
audi S1 eller Audi R8

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

SQ
1 343 Inlägg
15 september 2007
svenska hingstern koeningsegg eller hur de stavs, å har man pengar över så går väll de till bygga den till eget stuk, sen trimma åtta bara fan.. å sen va pengarna slut big_smile
Senast redigerat av Lardi (15 september 2007)

Ljudnörd!

1 661 Inlägg
15 september 2007
Jag hade köpt en Bugatti Veyron, så hade jag raceat med den hela dagarna och piskat allt jag hade mött på gatan inklusive alla ferraris och porschar.

49 Inlägg
15 september 2007
hade köpt en bil för typ hundratusen kanske och trimmat med resten ;P nä med spenderat på annat tex garage att stå i trimma den i..

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
15 september 2007
Ferrari F40, Corvette -78 Indy Pace Car. Då av en ganska simpel anledning, det finns helt enkelt inga tuffare bilar.

Whine whine!

147 Inlägg
15 september 2007
BEATNIK skrev:
Fan har ju inte skrivit själv, Jag hade köpt en Porsche Carrera GT , Snygg, snabb,ovanlig,kvalitè.

Ville bara säga att min arbetskamrat va bland den första som köpte Carrera GT i sverige... den hade grymt motor ljud, men köregenskaperna va värst smile

956 Inlägg
15 september 2007
skulle nog faktiskt väja koeningsegg..
annars är inte heller jag något stort fan av ferrari och såna bilar faktiskt..

eldus veldus

147 Inlägg
15 september 2007
Själv skulle jag nog köpt en Lamborghini Reventon, för er som inte vet vad det är så är det en nyare version av LP640 om ni fortfarande inte vet vad det är så är det en Lamborghini murcielago jag pratar om. Den bilen jag vill ha kostar långa vägar över 10 mille så det får bli den här.

Annars pratar vi om Ferrari 250 GTO, då me tanken på design i förstahand.

7 100 Inlägg
15 september 2007
muPee skrev:
BEATNIK skrev:
muPee skrev:

hahah de va de dummaste! Orkar spara skiten, hade köpt mig en bil för exakt 10 mille då.. Förmodligen en custom made lamborghini speciellt för mig, med mitt namn ingraverat i guld på sidan .. roll  uuuhh penisförlängare wink

Lr hur ? Ja satt å väntade på att någon som kallar sig biltokig här, hade sagt " jag hade köpt en bil för 300 tusen , investerat i resten.

mmm jävligt biltokig om man bara vill lägga 100 lakan på en bil tongue wuhuu! Får man en halvrisig volvo för i dagens läge.. neutral

men hadde man en bil som kostar typ 10 miljoner då vågar man ju för fan inte åka den,minsta lila repan eller nå sånt!!näe de finns bättre saker än en jävla lambo,ferrari elr porsche mm.

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

X40 Nordic
784 Inlägg
15 september 2007
Jag skulle nog köpa en viper i första hand eftersom jag har velat hafft en sådan sen jag var liten och såg den första verisionen. Sen skulle jag köpa en Lotus Exige (Stavning) och spetsa till den lite. Sen en Ferrari 360 spider F1 och för det som blir över skulle jag skaffa ett riktigt bra garage att ha pärlorna i..

Sök