3385
Sök

Styling Verkstäder?

StenkrossTomte
359 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
Hej! Jag vill veta om det finns några Styling verkstäder runt malmö, typ som monterar sportavagassystem, dekaler, framrutestreamers och andra div interiör saker såsom ljud, dvd och tv?

Jag har redan hittat ett bra ställe att montera solfilm, stället heter Ditec!

Tack på förhand!

No turbo shit! Just Real Power!

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
15 september 2007
www.stylit.se är en komplett stylingverkstad! Ligger i Klippan! Har bilträff den 29/9! Kom förbi och bilda dig en uppfattning då...

StenkrossTomte
359 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
Först tänkte ja säga till dig Henrik Elg, Då syns vi i Klippan!

Och sen till dig:

camaro67 skrev:
Det gör väll vilken verkstad som helst om du ber dom om de? Tror till och med att volvo skulle göra de om du ber dom

Svar: Jag vill gärna köpa deras saker, inte att ja tar med mig de saker som ska monteras, utan ja beställer ett tex. avgassystem på platts, sen monterar dem de..så får man både garanti  på jobbet och sakerna på samma plats...

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
15 september 2007
Låter kanon! All info om träffen står på hemsidan! Kolla gärna våra  Pr-bilar där så ser du vad vi sysslat med innan....

3 722 Inlägg
15 september 2007
Henrik Elg skrev:
Låter kanon! All info om träffen står på hemsidan! Kolla gärna våra  Pr-bilar där så ser du vad vi sysslat med innan....

hmm låter intressant! kanske man ska komma förbli!

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
15 september 2007
Tycker jag allt du ska göra! Finns en tråd om träffen under evenemang här på Garaget!

Digital_Kicker skrev:
Henrik Elg skrev:

hmm låter intressant! kanske man ska komma förbli!

StenkrossTomte
359 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
Henrik Elg skrev:

Okej, det ska jag göra...

Jag har en Volvo 740 sen innan, den har jag stylat helt själv, med 3'' avgassystem..solfilm, ny inredning osv, nu har jag köpt en Volvo 240 och orkar inte göra något själv på denhär,

Jag såg på stylit att de sålde avgassystem från JT, de har ju även till volvo 240, kan de då beställa hem ett från jt och montera det åt mig? Jag såg även att de hade 240ögonlock, kan lacka dem i rätt färg åt mig och montera dem då?

Tack på förhand?

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
15 september 2007
Ja allt du skrev där ordnar vi! Vi har faktiskt en 240 inne för tillfället som vi monterar paket på! Ska på hellack om tre veckor hoppas vi!
Joppe_Johndeere skrev:
Henrik Elg skrev:

Okej, det ska jag göra...

Jag har en Volvo 740 sen innan, den har jag stylat helt själv, med 3'' avgassystem..solfilm, ny inredning osv, nu har jag köpt en Volvo 240 och orkar inte göra något själv på denhär,

Jag såg på stylit att de sålde avgassystem från JT, de har ju även till volvo 240, kan de då beställa hem ett från jt och montera det åt mig? Jag såg även att de hade 240ögonlock, kan lacka dem i rätt färg åt mig och montera dem då?

Tack på förhand?

StenkrossTomte
359 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
Okej, Det låter ju skitbra! När ja såg era PR bilar blev jag lite tveksam, *till att ni har delar och så till en gammal hög som min*, men när du sa att ni hade en 240 inne nu blev jag glad smile..haha..

452 Inlägg
15 september 2007
Jag lämnade in min corrado hos stylit och kan bara prata bra om dom.
Fick mycket bra service och bra pris på bygget. 
Bad om ett enkelt och stilrent bygge och fick precis som jag ville ha det.

3 722 Inlägg
15 september 2007
Tzatziki skrev:

oK! då får man lita på dig smile. hehe. Nä men jag ska nog ta en sväng dit! Har en del som behövs göras på min V40. Och är det bra priser och bra jobb så är det inte till att tveka, + att det ligger inte långt ifrån där man bor.

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
16 september 2007
Tack för dom fina raderna hehe! Vi ses väl den 29:e?
Tzatziki skrev:

46 Inlägg
16 september 2007
hittat nån???
hör av dig annars....

MVH Robban
Däck i Sverige AB
DÄCKiS på FB
"Skilnaden mellan pojkar och män är priset på derass leksaker när man inte har en fru att bekosta" *ler*

StenkrossTomte
359 Inlägg
16 september 2007
Trådstartare
Menar du ang mitt problem?, Jo där är ju stylit i klippan som Henrik Elg tippsade om, men om du har fler förslag är jag mycket intresserad! smile

Sök