5 augusti 2012
Trådstartare
Power-krille Haha jo, den buckliga kofångaren får nog sitta kvar, särskilt nu när den dessutom verkar gillas av folket i övrigt. I och för sig så är det ju jag som bestämmer men, alltid intressant att höra den breda massan också, och dess åsikter.
Mervolic Haha, jo nog såg det allt lustigt ut när du stod och mer eller mindre hoppade på den, men det blev ju bra till slut. Tror du har lite känsla för det där du Oskar!
OpelAstraPower Riktigt roligt att höra att tråden gillas. Jadu, jag har tänkt på det många gånger själv. Inköpt för femhundra kronor, och var egentligen redo för skroten när jag tog hand om honom. Finns det intresse - förutom från mig - för dessa vagnar ens idag, eller är de rent utav bortglömda?
De har ju trots allt bakhjulsdrift och..ja är av det "Japanska snittet". Men, alla andra prioriterar väl nyare japsare antar jag..
Säger förresten som jag sagt till andra - har du några åsikter eller idéer eller vad som helst, så är de varmt välkomna, positiva som negativa. Alltid roligt att höra om dem, även om det bara skulle vara ett minne från förr, hehe.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.