3412
Sök

Det brutalaste du har kört!!

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
15 januari 2013
#601
Oj, en liten 32-22, här uppe har dom bara 28-21 som störst å lossa med...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

Cykelhatande yrkeschaufför.
241 Inlägg
16 januari 2013
#602
Jimbon: Har ni 32-22? Trodde ingen förutom Iggesundsbruk hade beställt den modellen.

Tobbe: Jo, 28-21 har dom 2 stycken av också, sen några av ännu mindre modell på sågen, men de håller jag inte koll på. big_smile


711 Inlägg
16 januari 2013
#603
Noart skrev:
Jimbon: Har ni 32-22? Trodde ingen förutom Iggesundsbruk hade beställt den modellen.

Tobbe: Jo, 28-21 har dom 2 stycken av också, sen några av ännu mindre modell på sågen, men de håller jag inte koll på. big_smile

Tänkte jag inte ens på,kollade på nån bild jag hade och det är 28-21..

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
16 januari 2013
#604
valle22 skrev:
Mitt värsta åk än idag efter 17år sedan på MekB7 Revingehed

47 liters V12 Dieselmotor på 1500 hk flyttar en 55ton klump väldigt smidigt och snabbt, hela 72km/h i toppfart

//Valle

http://www1.garaget.org/gallery/images/153/152558/152558-53ea292ea80ba343d326587369dda241.jpg

nåja, skulle vilja se den bil som klarar 70 km/h - 0 km/h med en bromssträcka som motsvarar fordonets längd  wink

det är fan det tuffaste med alla banddrivna pansarburkar, oavsett om de väger mer än 10 elefanter så är det jävlar inget fel på bromsarna vid en total pallnit  smile

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

84 Inlägg
16 januari 2013
#605
Min Yamaha r6 som jag hade är det brutalaste jag kört. 200 km/h på 4ans växel, då hade jag 2 växlar kvar att peta i.

Det var ganska svårt att sitta kvar på hojen när man vred på full rulle på 2ans växel i 12000 varv och sen crossväxla vid 16500 varv wink

Ryser bara jag tänker på det.

42 Inlägg
16 januari 2013
#606
TimR skrev:
Min Yamaha r6 som jag hade är det brutalaste jag kört. 200 km/h på 4ans växel, då hade jag 2 växlar kvar att peta i.

Det var ganska svårt att sitta kvar på hojen när man vred på full rulle på 2ans växel i 12000 varv och sen crossväxla vid 16500 varv wink

Ryser bara jag tänker på det.

Min R1 '06 gjorde 165 på ettan smile

Rejsa ?
2 959 Inlägg
16 januari 2013
#607
TimR skrev:
Min Yamaha r6 som jag hade är det brutalaste jag kört. 200 km/h på 4ans växel, då hade jag 2 växlar kvar att peta i.

Det var ganska svårt att sitta kvar på hojen när man vred på full rulle på 2ans växel i 12000 varv och sen crossväxla vid 16500 varv wink

Ryser bara jag tänker på det.

Vad är det för moppefuckosnack?
Svårt att sitta kvar på en 600cc sporthoj vid fullgas på 2:an?
Satt du på bönpallen eller har du otroligt klena armar?
Att "crossväxla" vid varvstopp fungerar inte om du inte släpper av gasen och då blir det ju mjukare än att koppla och möta upp med gas igen.
Asså jag tycker det hela låter som någon som inte kört hoj.

Inget illa menat så men har man kört mycket hoj borde man reagera på denna texten.

Autotech

148 Inlägg
16 januari 2013
#608
Det kraftigast jag kört än så länge är väl min egna bil. Nästan 300 hk. Fan man skulle börjat med en mindre kraftig bil som första bil, nu lär man ju bara vilja ha mer och mer hk wink

84 Inlägg
18 januari 2013
#609
Busgrabb skrev:
TimR skrev:
Min Yamaha r6 som jag hade är det brutalaste jag kört. 200 km/h på 4ans växel, då hade jag 2 växlar kvar att peta i.

Det var ganska svårt att sitta kvar på hojen när man vred på full rulle på 2ans växel i 12000 varv och sen crossväxla vid 16500 varv wink

Ryser bara jag tänker på det.

Vad är det för moppefuckosnack?
Svårt att sitta kvar på en 600cc sporthoj vid fullgas på 2:an?
Satt du på bönpallen eller har du otroligt klena armar?
Att "crossväxla" vid varvstopp fungerar inte om du inte släpper av gasen och då blir det ju mjukare än att koppla och möta upp med gas igen.
Asså jag tycker det hela låter som någon som inte kört hoj.

Inget illa menat så men har man kört mycket hoj borde man reagera på denna texten.

Oj här är någon som tar väldigt illa upp och vill bevisa att man vet bäst.

Vafan är det för jävla problem med att crossväxla vid varvstopp då?! Du har ju tryck på växelpedalen och när du når varvstopp så blippar du till med gasen så hoppar nästa växel i. Jävla amatör.

Om du inte tycker det är brutalt när man kör fullgas med sporthoj så är du garagets största myttare.

84 Inlägg
18 januari 2013
#610
newk skrev:
TimR skrev:
Min Yamaha r6 som jag hade är det brutalaste jag kört. 200 km/h på 4ans växel, då hade jag 2 växlar kvar att peta i.

Det var ganska svårt att sitta kvar på hojen när man vred på full rulle på 2ans växel i 12000 varv och sen crossväxla vid 16500 varv wink

Ryser bara jag tänker på det.

Min R1 '06 gjorde 165 på ettan smile

Min pappa är bättre än din smile

Rejsa ?
2 959 Inlägg
18 januari 2013
#611
TimR skrev:
Busgrabb skrev:
TimR skrev:
Min Yamaha r6 som jag hade är det brutalaste jag kört. 200 km/h på 4ans växel, då hade jag 2 växlar kvar att peta i.

Det var ganska svårt att sitta kvar på hojen när man vred på full rulle på 2ans växel i 12000 varv och sen crossväxla vid 16500 varv wink

Ryser bara jag tänker på det.

Vad är det för moppefuckosnack?
Svårt att sitta kvar på en 600cc sporthoj vid fullgas på 2:an?
Satt du på bönpallen eller har du otroligt klena armar?
Att "crossväxla" vid varvstopp fungerar inte om du inte släpper av gasen och då blir det ju mjukare än att koppla och möta upp med gas igen.
Asså jag tycker det hela låter som någon som inte kört hoj.

Inget illa menat så men har man kört mycket hoj borde man reagera på denna texten.

Oj här är någon som tar väldigt illa upp och vill bevisa att man vet bäst.

Vafan är det för jävla problem med att crossväxla vid varvstopp då?! Du har ju tryck på växelpedalen och när du når varvstopp så blippar du till med gasen så hoppar nästa växel i. Jävla amatör.

Om du inte tycker det är brutalt när man kör fullgas med sporthoj så är du garagets största myttare.

Lådorna är inte direkt så jättesmidiga då det bara är ett litet blipp som på en crossmaskin för att få i växlarna men ok....vi lämnar det.
Jag tycker inte att en 600cc maskin är så brutal på 2:an så man knappt kan sitta kvar vid full rulle som du skriver.
Den har inget direkt ös förän över 10-11k och då öser det ju på lite men din beskrivning låter som du är 17 år.

En nyare 1000cc maskin typ RSV 1000 eller Gixxer 1000 är det däremot jävligt bra ös i, dock långt ifrån så man knappt kan sitta kvar.
Myttare föresten, kolla mitt fotogalleri så har du lite hojar jag haft, finns ett par till som jag inte har bilder på.

Autotech

336 Inlägg
19 januari 2013
#612
v70r bsr chippad värre än så har de inte blivit, gick väl helt okej men jävligt tråkig och värdelös bil att köra, fick mig att bli turbohatare ordentligt xD


S-klass =)
295 Inlägg
19 januari 2013
#613
Måste va kärringen i tvåan smile)


Nä skämtosida... Måste nog bli en sl 55 amg frå 07 typ...


498 Inlägg
19 januari 2013
#614
Svårt att avgöra .. Fått låna/provköra både en trimmad RS4(400hk+) samt en GSX-R1000 ... Den senare är nog lite mer av en brutal upplevelse...


6 689 Inlägg
19 januari 2013
#615
Inte så "brutalt" men en Polis V70 iaf. <:

De/Dem

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
20 januari 2013
#616
Volvo
700 Hk 3150 Nm.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

STHLM(S)LOW CREW!
564 Inlägg
20 januari 2013
#617
gsx-r 1000 helt klart. Annars min kusins fd trimmade s3! Helvete!

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
20 januari 2013
#618
står väl mellan en 400 hästars r32 GTR och en lika stark mustang -06.

Med tanke på att r32:an inte hade krängningshämmare bak så var väl det lite mer brutalt. iallafall i svängarna.


192 Inlägg
207 Inlägg
23 januari 2013
#620
brutalaste jag kört? 700hk Volvo FH16 och 730hk Scania R730 V8 smile
i bilväg? 380hk Porsche 996 GT3 -05



Sök