4137
Sök

Opel Frontera sport 4x4

Gödseldräng
4 529 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
tjenare
har fått ett erbjudande från syrrans kille att köpa hans opel frontera sport billigt
och nu är det så att fyrhjulsdriften bara funkar en liten stund ibland när den själv vill
är det någon som vet vad det kan bero på eller varit med om något liknande
är tänkt att bli ett bygge som jag ska ha och leka med i skogen och då är det ju bra med 4x4 wink

Gödseldräng
4 529 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
ingen som har nån aning brukar ju alltid vara nån som vet lite iallafall sad

Oseriös Aktör
592 Inlägg
6 november 2007
fel i fördelningslådan köp inte skitet rasar säkert ihop nångång. ller så är det något enkelt fel

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

Smålänning
7 887 Inlägg
6 november 2007
Låter som om en vaccumslang läcker.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
7 november 2007
opel= dålig 4x4 och det brukar betyda fördelningslåda.
Fördelningslåda till opel är inte sååå lätt att hitta beggat eftersom mer eller mindre alla rasar. Men kolla igenom själv eller lämna in och få det kollat ordentligt.

Lycka till smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Fd. Subarist
133 Inlägg
7 november 2007
Rasade fördelningslåda = framhjulsdriven Opel. Dock inga problem att köra med vad jag hört.
Vet inte vad det är för drivlina i Fronteran, men är det samma som i Vectra och Calibra finns det ju en som tillverkar förstärkta fördelningslådor som pallar i princip hur mycket som helst för små-pengar.
Kan kolla upp det mer noggrant om intresse finns.

Sök