Pimp my Ride på MTV

Pridler
21 september 2008 · 65 Inlägg

Overhaulin är bättre men dock pimp my ride har ju varit internationela och har ju även varit här i sverige vilket får en att känna att man har kanske en liten chans att vara med visserligligen 0,000001% med det är ju alltid bättre än 100% garanterat att man inte kommer med i overhauling.

det ända sättet är väll att göra allt själv filma det och låsas att det är overhaulin vilket dock kommer att misslyckas sad + säger som Sam176 gillar ändå inte jänkare bilarna i programet är snygga men skulle aldrig vilja äga nån av dom byggkvaliten må har blivit 10 gånger bättre när foose är klar med den men dock en japans eller tysk bil har fortfarande mer avancerade bilar samt myckert bättre byggkvalite till rimliga priser.

det är mer än vad man kan säga om den kära överreklamerade mustangen......

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
22 september 2008 · 1 874 Inlägg

Dom är duktiga rent allmänt. Däremot är det dom gör i TV så jävla kasst så att
jag vill gråta. De smäller på bilarna så mycket onödigt skit, så jag vet inte ens om
jag skulle vilja behålla min bil efter att dom varit på den (dock överdrivs det väl just
i TV-programmet, men ändå).

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
22 september 2008 · 1 874 Inlägg

Pridler skrev:
Overhaulin är bättre men dock pimp my ride har ju varit internationela och har ju även varit här i sverige vilket får en att känna att man har kanske en liten chans att vara med visserligligen 0,000001% med det är ju alltid bättre än 100% garanterat att man inte kommer med i overhauling.

det ända sättet är väll att göra allt själv filma det och låsas att det är overhaulin vilket dock kommer att misslyckas sad + säger som Sam176 gillar ändå inte jänkare bilarna i programet är snygga men skulle aldrig vilja äga nån av dom byggkvaliten må har blivit 10 gånger bättre när foose är klar med den men dock en japans eller tysk bil har fortfarande mer avancerade bilar samt myckert bättre byggkvalite till rimliga priser.

det är mer än vad man kan säga om den kära överreklamerade mustangen......

Ja, Overhaulin är mycker bättre! wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang