Medal of honor airborne. Vad säger ni?

villon
1 oktober 2007 · 684 Inlägg

Stort fan av andravärldskrigsspel som jag är, så undrar jag vad ni tycker om medal of honor airborne? har precis beställt nu till pc, så vill ha lite feedback. Har själv spelat spel innan som cod 1-2 medal of honor pacific assault (asbra) och de lite äldre så som bf 1942  Men åter till ämnet vad har ni att säga om mohab.?

Senast redigerat av villon (2 oktober 2007)

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
Team-Adolfsson Gödseldräng
1 oktober 2007 · 4 529 Inlägg

är en andravärldskriget spelare här me är fan frälst för dom spelen
säg till när du fått spelet och säg gärna vad du tycker big_smile och om det är värt att köpa det
dock har jag lirat mest cod 1-2 och 2an var ju riktigt bra smile

villon
1 oktober 2007 · 684 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
är en andravärldskriget spelare här me är fan frälst för dom spelen
säg till när du fått spelet och säg gärna vad du tycker big_smile och om det är värt att köpa det
dock har jag lirat mest cod 1-2 och 2an var ju riktigt bra smile

Ska bli smile

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
sprox
1 oktober 2007 · 425 Inlägg

Har testat spelet lite..det verkar grymt ..bara att mitt laggade lite neutral

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?
Volvo 940 Turbo "Nian" (1995)
Alecci
1 oktober 2007 · 2 014 Inlägg

Härligt att se att man inte är den ende här som är frälst på WW2-FPS! Har höga förväntningar på dylika spel som inom kort släpps till PS3 (inte orkat lägga pengar på att uppdatera datorn sedan år tjugohundrastenåldern någonting).

Själv har man lirat främst MoH:AA och MoH:SH (enda klanen på CB som aldrig förlorat en rond i TDM) och en del CoD1.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Streammen Kalaskillen
1 oktober 2007 · 246 Inlägg

Har klarat ut spelet och de var helt okej i min mening, lite roligare än de andra moh spelen. De är en ganska grym känsla när man sitter där i planet och sen när man hoppar ut. så de gäller att man har bra grafikkort och bra dator, för annars blir de piss. Kom ihåg att du måste ha shader 3.0 på kortet för att kunna spela!

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
Team-Adolfsson Gödseldräng
2 oktober 2007 · 4 529 Inlägg

Streammen skrev:
Har klarat ut spelet och de var helt okej i min mening, lite roligare än de andra moh spelen. De är en ganska grym känsla när man sitter där i planet och sen när man hoppar ut. så de gäller att man har bra grafikkort och bra dator, för annars blir de piss. Kom ihåg att du måste ha shader 3.0 på kortet för att kunna spela!

ok ok låter bra big_smile
blir till att beställa det då smile

FL3JM Inga konstigheter
2 oktober 2007 · 2 064 Inlägg

Har du bra burk då är det ok, är du jättefan av wwII-lir så är det ett givet köp, men det är inget uber-extremt direkt.

Läs gärna den här recentionen innan du skaffar det:
http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1780

Multiplayer suger, det är 12 spelare max och tre av de sammanlagt sex multiplayerkartorna är hämtade från Medal of Honor: Allied Assault (Destroyed Village, The Hunt och Remagen). sad

villon
2 oktober 2007 · 684 Inlägg

jag har Core 2 duo 2,4 ghz 2 gig ram nVidia 7950gt 512mb (måste väll ha shader 3,0)? dock rekomenderar dom att man ska ha vista,, men de har inte jag,, då det ska gå bra med xp med. ÄR väldigt spänd på Brothers in Arms Hellshighway när det kommer i slutet av december med, ska bli grymt smile men väntar fortfarande på mitt airborne, komemr väll nu i dagarna ww2 frälst som man är så vill man ha det autentiskt och historiskt,... gäller inte bara spel, utan filmer med.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
raliman08
2 oktober 2007 · 151 Inlägg

Köpte spelet i dagarna, men just MITT grafikkort stöds inte av någon underlig anledning... min vanliga tur mao.

Lita aldrig på bilar, och kärringar som är hårt spacklade...
Trendsetter
2 oktober 2007 ·

Sådär, det var dock bättre än de andra MoH

Senast redigerat av Trendsetter (2 oktober 2007)

villon
2 oktober 2007 · 684 Inlägg

Trendsetter skrev:
Sådär, det var dock bättre än de andra MoH

Finns m1 carbine med? och fg-42. Och andra pistoler än c96?

enligt denna länken ska de finnas, om du ser på bilderna så kan du urskilja. http://planetmedalofhonor.gamespy.com/s … &cat=7

Men jag har bara hört och läst att det är de traditionella thompson, colt 1911, k98 k43 garand bar mp40 stg44 som är med??

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
ThorskeN
2 oktober 2007 · 287 Inlägg

Riktigt bra spel, bra grafik och sköna vapen.
Det enda är att det är så jävla kort:(

Digital_Kicker
2 oktober 2007 · 3 721 Inlägg

Själv är man också en stor fantast av 2:a Världskriget Spel, First person spel rockar! Själv ska man köpa Airborne till PS3,. vad man ha sett på trailers så verkar det bra

villon
3 oktober 2007 · 684 Inlägg

Har airborne nu, är nöjd med spelet kan jag säga wink snyggt och roligt, dock känns det endå itne så genomarbetat som pacific assault var,, men jag kan ha fel. Har ju inte spelat igenom hela,, är bara rädd att man ska klara det för snabbt och att det då är för kort. Hoppas dock det kommer expansion till detta, då det saknades på pacific assault. Nice spel, men jag vill ha fler komentarer från andra! tongue tycker dock det är lite klent med vapen i spelet,,, fattas några, mer vanliga också.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
PushedRay Sir Real
3 oktober 2007 · 390 Inlägg

riktigt kul spel inte så verkligt men smile och så vad det aldeles på tok för kort sad

Trozzo Oekonomisk, ja visst
3 oktober 2007 · 966 Inlägg

Köpte det men fick upp meddelande att mitt grafik-kort inte stöds sad
Nu blir det bygge av ny data, inte bara därför men det var den sista droppen

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
villon
3 oktober 2007 · 684 Inlägg

PushedRay skrev:
riktigt kul spel inte så verkligt men smile och så vad det aldeles på tok för kort sad

Vilka spel är verkliga tongue där man kan ta emot flera kulor utan att dö elelr blöda hehe

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
4 oktober 2007 · 661 Inlägg

Funderar på att köpa det, byggde ihop en fruktansvärt snabb maskin med EVGA geforce 8800 GTX ultra för att klara crysis o Unreal Tournament III, Är dock helt fast på Bioshock för tillfället och en hel del Tomb Raider Legend smile

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
JesperGustafsson CNC operatör
4 oktober 2007 · 31 Inlägg

5 banor sen är det slut . Men bra spel i övrigt

Volvo s70 2.5t "Sleepern" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang