2624
Sök

Nu är den såld !

84 Inlägg
3 oktober 2007
Trådstartare
Idag Onsdag 3/10 kl 19:46 blev min Toyota Celica såld sad med en tår i ögat såg jag den försvinna runt hörnet när den nya ägaren körde iväg med den.

Kommer verkligen sakna bilen då man lagt ner mycket tid och pengar på den, kommer alltid minnas alla roliga träffar, cruising rundor med mera som man har varit med om med denna bilen.

Får se om man gör en liten film snutt "Memory of Celica" eller något liknande.

(none)
1 725 Inlägg
3 oktober 2007
sad Lite ledsamt det där.. Kanon fin bil. Min försvinner i morgon sad då kommer den nya ägaren..Så i morgon får jag känna på det sorgliga..

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--

DFFL
9 020 Inlägg
3 oktober 2007
Såldes den till nån i Malmö?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

385 Inlägg
3 oktober 2007
A_Jeppsson skrev:
Idag Onsdag 3/10 kl 19:46 blev min Toyota Celica såld sad med en tår i ögat såg jag den försvinna runt hörnet när den nya ägaren körde iväg med den.

Kommer verkligen sakna bilen då man lagt ner mycket tid och pengar på den, kommer alltid minnas alla roliga träffar, cruising rundor med mera som man har varit med om med denna bilen.

Lite nyfiken bara, vad fick du för den? smile

84 Inlägg
3 oktober 2007
Trådstartare
Den gick till en person som bor i lund. sen svar på pris : pengar och inte ett öre mer big_smile hehe nej men när det gäller pengar så håller jag sånt för mig själv.

DFFL
9 020 Inlägg
3 oktober 2007
Då såg jag den idag big_smile
Körde ganska fort på motortrafikleden innan E6 utanför Arlöv.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

84 Inlägg
3 oktober 2007
Trådstartare
oki. den går ju fort så ^^ hoppas bara den nya ägaren puttsar på den och tar hand om den lika bra som jag gjorde. sad

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
3 oktober 2007
Grattis eller nåt då smile

Blir det nåt nytt projekt eller nöjer du dig med Hondan?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

84 Inlägg
3 oktober 2007
Trådstartare
Den hondan ska med säljas. och ja nu ska jag sätta igång med något annu mer extremt så som eget byggt kjolpaket. bredning. alltså ett mycket mycket mer extremare bygge.

Har dock inte helt besämt vad som man ska ha för bil i grunden men det kommer förmodligen sluta med att det blir något helt uniks.  om man har tur så allt går som det ska big_smile

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
4 oktober 2007
synd dedär... vet hur du känner dig,  det är nått kvinnor alldri kan förstå tongue

10 sec före dig...
540 Inlägg
4 oktober 2007
A_Jeppsson skrev:

vet precis hur du känner dig.. fick en liten tår i ögat när jag stod i garaget och putsade min bil innan jag sålde den:( sen ser man den nya ägaren bara köra iväg med den...

suck

510 Inlägg
9 oktober 2007
A_Jeppsson skrev:
Den hondan ska med säljas. och ja nu ska jag sätta igång med något annu mer extremt så som eget byggt kjolpaket. bredning. alltså ett mycket mycket mer extremare bygge.

Har dock inte helt besämt vad som man ska ha för bil i grunden men det kommer förmodligen sluta med att det blir något helt uniks.  om man har tur så allt går som det ska big_smile

va fan, då ska ja komma hem till dig och göra en dokumentär ;D haha .. Hoppas iaf att den nya ägaren blir glad big_smile Mvh Johan smile

84 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
den nya ägaren har redan lyckats bake emot en trottoar så en sidan av sidokjolen gått av. sen har någon backat in i den så bakspoilern gått sönder.

Den bilen kommer inte hålla länge till. vilket gör mig lite ledsen sad

1 754 Inlägg
11 oktober 2007
http://www.blocket.se/vi/13392858.htm?ca=11_s

Var det en Liftback? För jag underar på att köpa en som förstabil...

Jag kan inget om allt.

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
11 oktober 2007
tråkigt sad jag har inte klarat ngt sånt... sörjer med dig smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Sök