Bmw e34 vinterprojekt

rofl
3 oktober 2007 · 313 Inlägg

Tjo,

Jag söker en BMW E34 kaross med tillhörande plåtdelar, billigt eller gratis.
Jag kör nu en BMW E34 530 med v8, men skulle vilja lacka om bilen. Då kom jag på tanken att köpa en ny kaross, som är egentligen helt tom från interiör. Fast om det finns med gör det inget. Hur som helst, mina planer är att under vintern fixa iorning den införskaffade karossen, lacka, fixa & dona så den blir fin till våren. DÅ, då flyttar jag över allt från min bil till den nya karossen.

Det jag söker är en 525, 530, 535 eller en 540 med taklucka. Helst en 530 eller 540 där det suttit en V8 i innan, så blir det rätt med motorhuven å grillen smile

Någon som har en E34 kaross stående eller liknande å kan bidra? Gratis eller till ett hyffsat bra pris? Ge även kommentarer och lite, hm va heter de.. iaf, TROR NI DET BLIR BRA?big_smile

Tacksam för alla tips.

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
Darkie dARKiE
3 oktober 2007 · 5 031 Inlägg

Jag kommer följa det ialf! big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
rofl
3 oktober 2007 · 313 Inlägg

Darkie skrev:
Jag kommer följa det ialf! big_smile

Du är mer än välkommen att hojta till om du får syn på en e34 kaross till salu eller som ska skrotas smile Din e34 va ju lite för fin att plocka isär tycker jag, annars hade ja frågat dig;)

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
Darkie dARKiE
3 oktober 2007 · 5 031 Inlägg

mrdanjel skrev:

Darkie skrev:
Jag kommer följa det ialf! big_smile

Du är mer än välkommen att hojta till om du får syn på en e34 kaross till salu eller som ska skrotas smile Din e34 va ju lite för fin att plocka isär tycker jag, annars hade ja frågat dig;)

haha tack, tack. Funderade på att sälja för en vecka sen men nu letar jag en 535 motor att slänga i istället. annars hade den varit din ;P

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
rofl
3 oktober 2007 · 313 Inlägg

Darkie skrev:

mrdanjel skrev:

Darkie skrev:
Jag kommer följa det ialf! big_smile

Du är mer än välkommen att hojta till om du får syn på en e34 kaross till salu eller som ska skrotas smile Din e34 va ju lite för fin att plocka isär tycker jag, annars hade ja frågat dig;)

haha tack, tack. Funderade på att sälja för en vecka sen men nu letar jag en 535 motor att slänga i istället. annars hade den varit din ;P

Najs, den går nog lite bättre då med 535ans motor:D fast du kan ju köpa m5ans motor... hihi, de e la en rak6a de med eller? har för mig de smile

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
Darkie dARKiE
3 oktober 2007 · 5 031 Inlägg

mrdanjel skrev:

Darkie skrev:

mrdanjel skrev:

Du är mer än välkommen att hojta till om du får syn på en e34 kaross till salu eller som ska skrotas smile Din e34 va ju lite för fin att plocka isär tycker jag, annars hade ja frågat dig;)

haha tack, tack. Funderade på att sälja för en vecka sen men nu letar jag en 535 motor att slänga i istället. annars hade den varit din ;P

Najs, den går nog lite bättre då med 535ans motor:D fast du kan ju köpa m5ans motor... hihi, de e la en rak6a de med eller? har för mig de smile

Japp, det äre. Har tänkt att den ska komma igenom besiktningen utan besvär och sen är M5 motorn lite för dyr för min smak just nu.. kanske kommer i framtiden dock har ju tänkt på det länge vi får se!

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang