3399
Sök

Snabbt svar!

SSS -12
3 217 Inlägg
28 oktober 2005
Trådstartare
Jag funderar på att dra ut en polare på pubben ikväll, det ligger fortfarande bara kring att fundera då jag inte kan priserna... Men rent generellt, vad ligger en bira på eller rent av en 2 cl?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Driver
2 111 Inlägg
28 oktober 2005
jadu kan bara svara opå va de ligger på ungefär här.
40-50 spänn för en bärs.var frör länge sedan jag beställde sprit på krogen då de e så jävla dyrt dricker man den innan höhö...

men kanske 2 cl 50-70..? en 4cl 70-
Senast redigerat av Janken (28 oktober 2005)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

SSS -12
3 217 Inlägg
28 oktober 2005
Trådstartare
Okej, tack! Då byter jag strategi för kvällen tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Driver
2 111 Inlägg
28 oktober 2005
ehhe gör så.en tumregel är att aldrig var nykter när man anländer till krogen. blir för dyrt då wink smile

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

SSS -12
3 217 Inlägg
28 oktober 2005
Trådstartare
Okej, men jag orkar inte supa egentligen... Bara det att polaren fyller 18 idag och jag har ännu inte kommit fram till någon present sad

Driver
2 111 Inlägg
28 oktober 2005
ok.bjud honom på en drink.relativt billigt o bra söätt att komma undan på smile. vet att de funkar hehe

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
28 oktober 2005
var bor du?
nära skåne kristianstad.  Ge mig 300 så sätter vi han i vår rallybil imorgon på eftermiddagen å kör ett varv på övningsfältet.

bil     Audi 90 quattro 4wd    WRC bilen  1990-92      smile

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

Driver
2 111 Inlägg
28 oktober 2005
Lucifer84 skrev:
var bor du?
nära skåne kristianstad.  Ge mig 300 så sätter vi han i vår rallybil imorgon på eftermiddagen å kör ett varv på övningsfältet.

bil     Audi 90 quattro 4wd    WRC bilen  1990-92      smile

detta + drinkar blir en skitbra present wink

764 Inlägg
28 oktober 2005
Janken skrev:
ehhe gör så.en tumregel är att aldrig var nykter när man anländer till krogen. blir för dyrt då wink smile

Helt klart.....hehe

TeQuilla

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
28 oktober 2005
behöver inga drinkar kan ja lova. åkte den biln igår. det är vår nya tävlingsbil. fick ont i hjärtat av rädsla när han lägger in attacken.. å  du gisses.   vi körde sånna rundor med den förra bilen på tex svensexor å 50 årskalas å sånt med väldigt god kretik.  dom fick åka till ett ute ställe eller liknande där dom typ blev kidnappade eller dom satte ögonbindel på dom å tog inte av den fråns dom satt i bilen å man stängde dörren, sen drog föraren iväg utan att personen i fråga hann reagera.  smile  sen kan ja filma de hela också ifall ni vill ha en tillbaka blick på de räligaste han nånsin gjort.  smile

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

SSS -12
3 217 Inlägg
28 oktober 2005
Trådstartare
Detta är tyvärr inte hans intresseområde, jag hade dock gått loss på det! Men nu är det inte jag som fyller 18...

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
28 oktober 2005
va synd. hållaer han på med datorer å skit så kan du ju asa med honom till et sånt där jävra counter strike ställe. finns ju sånna barer lite överallt där dom bara sitter å spelar dator hela livet  wink

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

SSS -12
3 217 Inlägg
28 oktober 2005
Trådstartare
Det har vi gjort för många gånger förr!

Sök