Du kan tjäna på detta!

Malmoe SSS -12
28 oktober 2005 · 3 217 Inlägg

Står du inför en ständig fråga hur du ska kunna göra för att leka med bilen utan att kosta på dig en massa för att köpa nya däck?

Jag har 4 st Ventus K102 205/50R16 som ligger i garaget... Dessa ska jag knappast ha några större pengar för... Vi kan säga en budgivning som börjar omkring 40 kr (för alla) om ni kommer och hämtar dom imorgon

Och detta är fullt allvar, inget fejk... Först till kvarn får däcken smile

Där är dock inte så mycket mönster på dom så de är till för att brännas... Jag har ingen användning för dom

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Malmoe SSS -12
28 oktober 2005 · 3 217 Inlägg

Detta är fullt ärligt, jag är bara desperat på att bli av med dom innan imorgon eller möjligtvis imorgon! Besked ikväll.. Skicka gärna PM!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Janken Driver
28 oktober 2005 · 2 111 Inlägg

kanske vor ebra om du skrev var du bor...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Malmoe SSS -12
28 oktober 2005 · 3 217 Inlägg

Malmö, Skåne

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
chrizz Administratör
28 oktober 2005 · 11 783 Inlägg

Off topic är ingen annonsmarknad, bytesmarknad, skänkesmarknad eller "nästan skänkesmarknad".

Och nej, jag avser inte att låta dryg, jag är bara rakt på sak smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang