Huvvaligen. Tur att det finns folk med ork. Är det demontering inför lack? Nu var det så länge sedan jag läste denna tråd, men hur gör du med inredningen? Plåtren, blankvit, riktiga rallystolar, störtbur och flockad instrumentpanel?
Nej, ville bara bli av med allt jag inte behöver. Karossen är inte klar än..
Inredningen blir lyxig rally. hehe. Blir matta kvar i bilen, det mesta kommer att flockas och kolfiber kommer vara en del av det också. Sen blir det WRC-bur, sportstolar, sportratt, dashlogger och massa mer.
Va gött att du har kommit igång igen. Och dessutom i ett bra tempo. Kommer att bli riktigt fint de där. Hoppas att man kommer att stöta på den på Elmia.
Uppdatering: Ni får inte tro att jag tröttnat igen, har dock skadat min armbåge som är sådär lagom svullen nu. Men skam den som ger sig, så imorgon skiter jag i armbågen och är i garaget igen.
Bilder utlovas.
Mvh. David. PS. Jag råkade köpa ett fullt fungerande takscoop och en "ljusramp", en sådan som rallybilarna har på motorhuven. Nu jäklar ska jag blända tillbaka på alla lastbilschaffisar som alltid bländar mig!
fränt bygge, påminner väldigt mkt om supernationell rallycrossbil:D Vad ska du köra med för bakvagn? kan tipsa om att ta kontakt med Gunnarsson motorsport. Han har byggt måånga rwd-konverterade bilar, både rallycross och för gata. http://www.igmab.com/