jag röstar på scoopet till V iallafall! huum mkt ljus blir de! mera ljus än på en norrländsk 740^^^ har du bestämmt dig för att stoppa i 5:an lr va blir de?
jag röstar på scoopet till V iallafall! huum mkt ljus blir de! mera ljus än på en norrländsk 740^^^ har du bestämmt dig för att stoppa i 5:an lr va blir de?
Det blir scoopet till vänster.
Man måste ju se nått på vintern förstår du väl, speciellt du som bor mitt ute i skogen.
Har du dött förresten? Var ju hundra år sen man pratade med dig. Klart det blir femman, den har jag ju ståendes.
Man måste ju se nått på vintern förstår du väl, speciellt du som bor mitt ute i skogen.
Har du dött förresten? Var ju hundra år sen man pratade med dig. Klart det blir femman, den har jag ju ståendes.
Mvh. David.
hehe jo de tro fasiken de!
njoo jag lever men e lite mkt nu!:S har dåligt samvete för att ja inte har ringt dig, skall försöka bättra mig:) gott mos! ja har ett trim kitt till salu:) 320hk drygt.
Mvh. David.
hehe jo de tro fasiken de!
njoo jag lever men e lite mkt nu!:S har dåligt samvete för att ja inte har ringt dig, skall försöka bättra mig:) gott mos! ja har ett trim kitt till salu:) 320hk drygt.
// Jerker
Det finns alltid tid över för David. Det vet du väl?
Har varit i garaget flertalet gånger sen sist, men jag fixar ju bara med stötfångarna hela tiden och det är ju inte superkul att visa bilder på. Men för att hålla tråden vid liv slänger jag upp några imorgon.
Tycker inte det låter inte som en bra idé om man kolla rent prestandamässigt.
Jag skulle hellre tagit hjulupphängning från en BMW eller nåt.
Annars skitcoolt bygge!
Finns miljarder med roliga grejor till Volvo bakaxlar osv, och funkar det för flertalet rallyåkare som piskar skiten ur grejorna, så funkar det för mig.
Jag ska göra det så bra som möjligt, dock ska det vara enkelt också.
Jag öser bara på med bilder helt enkelt. "Hålet" för dimljuset är numera borta. Sidan på stötfångaren bak börjar ordna till sig. Här är det lite jobb kvar. Här är fronten utan "luftkanal". Och här är samma front fast med luftkanal, vilket är bäst?. Finlir kvar.. Se där ja!.
Så, nu dröjer det nån dag innan jag orkar lägga upp bilder igen. Ska dock vara där imorgon och på torsdag också...