Jag hoppas det är dax för bur... Kommer du hänga bakaxel i nybyggda rambalkar, eller skall du bygga ihop det med buren?
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Inte varje dag du uppdaterar här , Hur karossen ser ut får ni vänta på. ??? nu blir man nyfiken , va du inte "typ" klar med karossen eller har du gjort om den ? Mvh!
Var inte rädd. Inte ändrat nått på karossen. Det jag menade är väl snarare hur det blev.
Fråga, är du helt dum i tummen som ger dig på det här, slipa och spackla feting grym bil är en sak men Volvo 5:a+bakhjulsdrift+WRC pegga är helt enkelt mentalt:D Stor respekt för att du vågar, skit nice bygge!
Håller helt med grymt projekt lycka till! // Mvh Adam
AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com
Fråga, är du helt dum i tummen som ger dig på det här, slipa och spackla feting grym bil är en sak men Volvo 5:a+bakhjulsdrift+WRC pegga är helt enkelt mentalt:D Stor respekt för att du vågar, skit nice bygge!
Håller helt med grymt projekt lycka till! // Mvh Adam
Tackar. Och det var väldans vad många som tycker jag är knäpp. När min hjälpreda igår såg på när jag slet ut ALLA kablar i bilen skakade han bara på huvudet och skrattade lite.
har du fått köpt dig någon 940 att sätta tänderna i ännu? som donator bil?
Funderar på att skippa donatorbil. En 1031-axel och en M90 alt. Z-låda kan man ju hitta rätt lätt. Men du vet va du ska plocka loss om ni får in en krockad 940.