Beställde lite prylar idag. Skall visst vara bra passform på dessa prylar, och om det visar sig stämma får jag nästan såga sönder dom ändå. Annars kanske resten av bilen känner sig utanför. haha.
Nåväl;
Samt grillen; Tänkte bygga mig en egen grill, men eftersom det är lågkonjuktur och allt få rjag väl slösa lite pengar till dom stackars företagen.
Sådär ja, nu får det bli den sista bilden jag har på lager. Nya bilder kommer imorgon efter en mek-kväll. Dock mest demontering av massa saker imorgon.
Fick mina framlampor idag också, beställdes igår och fick dom idag. Service!
Sitter även och letar efter takventilationslösningar. Mitt scoop på taket är inte bara för show, utan kommer att vara 100% funktionsdugligt för att få in lite frisk luft i kupén.
På återseende.
Tur att det mesta runt hjulet ska bort, annars hade vart trångt. haha.
Mvh. David. PS. Beställde en grill till idag, kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag vill ha, så nu har jag snart två att välja mellan. I-lands problem.
jahaa du Torlejf;) kul att se att du har en projekttråd, har missat den helt:O och till alla er som skriver att bilen e FET, den e änny grymmare i verkligheten:)
får se till å komma förbi å hjälpa dig någon dag så den blir färdig någongångXD
jahaa du Torlejf;) kul att se att du har en projekttråd, har missat den helt:O och till alla er som skriver att bilen e FET, den e änny grymmare i verkligheten:)
får se till å komma förbi å hjälpa dig någon dag så den blir färdig någongångXD
MVH/Jerker
Ja, du är ju en av få som faktiskt sett den i verkligheten.