3457
Sök

POLIS-böter för REGSKYLT

bojboj
11 oktober 2007
varfor ens ga dar och skruva pa den fran forsta borjan? idioti.... och gott at dig/er

1 833 Inlägg
11 oktober 2007
Tur man har den monterad i fronten då.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

1 418 Inlägg
11 oktober 2007
Du är sur för att polisen gjorde sitt jobb?

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

1 163 Inlägg
11 oktober 2007
Lindberg88 skrev:
Du är sur för att polisen gjorde sitt jobb?

Tydligen är han de....
Men är man så dum får man skylla sig själv, och han gör inte saken bättre genom att beté sig som en 5åring.

138 Inlägg
11 oktober 2007
Jag blev stannad nästan första dan efter att jag fått ut bilen med skylten i rutan. Polisen sa att dom hade blivit sten hårda på det men jag förklarade lite saker om varför den satt där å till slut sa han att dom skulle efterskicka bötern men jag har inte fått någon än så jag tror ja slapp undan = ) Fick dock en 2:a för att skylten satt i fönstret men den måste ändå besiktigas så det gjorde inget och det visste nog polisen om iaf.

406 Inlägg
11 oktober 2007
ta av skylten helt, och säg att de satt där när du åkte! ger man en bra anledning FÅR de inte ge böter big_smile men har man en spoiler utan hål ens för skylt blir det svårt!! kolla i lagboken själva smile

PS. OM de inte ha rändrat det med nu dvs. ?!
Senast redigerat av Gujen (11 oktober 2007)

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

358 Inlägg
11 oktober 2007
Åkte själv fast förra veckan för min skylt, 1500:- i böter.

358 Inlägg
11 oktober 2007
fulle skrev:
Andreas79 skrev:
Fruktansvärt löjligt och onödigt att ta bort regskylt på en bil,
ni som gör det kan skylla er själva.. big_smile

Ey du!!! Den satt med kardborre när jag köpte den, sen lossnade den vid en biltvätt. Hade bara inte hunnit sätta dit den igen.
Kalla inte mig löjlig.. fatta..

som sagt, sluta bete dig som en 5-åring.

1 661 Inlägg
11 oktober 2007
Varför så dryg Fulle?

Klart du är skyldig att ha din regskylt på bilen, skylla på att jag "inte hann" är lite väl lågt.

Tappar man sin regskylt så åker man till polisen och får en tillfällig tills den rätta kommer hem i brevlådan smile

3 968 Inlägg
11 oktober 2007
fulle skrev:
Andreas79 skrev:
Fruktansvärt löjligt och onödigt att ta bort regskylt på en bil,
ni som gör det kan skylla er själva.. big_smile

Ey du!!! Den satt med kardborre när jag köpte den, sen lossnade den vid en biltvätt. Hade bara inte hunnit sätta dit den igen.
Kalla inte mig löjlig.. fatta..

Vänligen lugna ner dig nu... har inte kallat dig löjlig.

Jag menar detta allmänt för alla personer som
inte har det på sin bil.. så ta inte åt dig !

Som sagt jag skrev "ni som gör det" - då syftar
jag självklart allmänt.
Senast redigerat av Andreas79 (11 oktober 2007)

657 Inlägg
11 oktober 2007
Tycker att en viss fulle ska ta och lugna ner sig en aning.

Varför gå ut med att man fått böter för att man helt sonika gjort en olaglig handling som polisen har som jobb att motverka och sedan vara otrevlig och spydig i resterande inlägg??? Ser inte poängen med det...

Lite dagis-nivå när man inte kan skriva vettigt!
Senast redigerat av Alex_halvordsson (11 oktober 2007)

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

RS
886 Inlägg
11 oktober 2007
Ser ingen mening i att köra en bil på allmän väg som inte har en ordentligt fastsatt regskylt på från första början?? Bara dumt ju, då man riskerar att bli 1500 kr fattigare.
Senast redigerat av Bostrom (11 oktober 2007)

Focus RS

143 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Alex_halvordsson skrev:

Varför gå ut med att man fått böter för att man helt sonika gjort en olaglig handling som polisen har som jobb att motverka och sedan vara otrevlig och spydig i resterande inlägg??? Ser inte poängen med det...

GULLET:.. softa.

143 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Bostrom skrev:
Ser ingen mening i att köra en bil på allmän trafik som inte har en ordentligt fastsatt regskylt på från första början?? Bara dumt ju, då man riskerar att bli 1500 kr fattigare.

på allmän trafik?

143 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Sexyicecube skrev:
Varför så dryg Fulle?

Klart du är skyldig att ha din regskylt på bilen, skylla på att jag "inte hann" är lite väl lågt.

Tappar man sin regskylt så åker man till polisen och får en tillfällig tills den rätta kommer hem i brevlådan smile

Nej. hann inte. orkade inte, kalla det vad fan du vill.

657 Inlägg
11 oktober 2007
fulle skrev:
Alex_halvordsson skrev:

GULLET:.. softa.

Ja som sagt! Sandlådan är var du hör hemma

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

RS
886 Inlägg
11 oktober 2007
fulle skrev:
Bostrom skrev:
Ser ingen mening i att köra en bil på allmän trafik som inte har en ordentligt fastsatt regskylt på från första början?? Bara dumt ju, då man riskerar att bli 1500 kr fattigare.

på allmän trafik?

Väg big_smile

Focus RS

3 968 Inlägg
143 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Bostrom skrev:
fulle skrev:
Bostrom skrev:

på allmän trafik?

Väg big_smile

ok.??

143 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Sexyicecube skrev:
Varför så dryg Fulle?

för det e kul..

Sök