4764
Sök

Ekonomiska skillnader mellan Golf V5 och V6

22 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
Hej

Jag undrar vilka de ekonomiska skillnaderna mellan en VW Golf V5 och en V6 4-MOTION?
Alltså inte inköpspris utan besinkostnader, försäkring och så vidare. Båda ska så klart vara samma årsmodell. Är det mycket skillnad eller ska man satsa på en V6:a big_smile? Alla svar och spekulationer välkomnas.

Tack på förhand

22 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Är det ingen som kan säga något om detta? Men hur mycket skiljer sig försäkringen på tex en V6:a och en GTI? På ett ungefär, är det mycket eller?

Evolution
1 627 Inlägg
14 oktober 2007
kan du inte kolla det på försäkringsbolagens hemsida  leta upp regnummer på dom olika bilarna och undersök lättast så

Fäll ner pungen och landa

22 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Aa jag vet om det där men jag har inte fyllt 18 riktigt än så det går inte. Det var mer bara om någon visste så här på rak arm.

2 283 Inlägg
14 oktober 2007
Nae men ring och fråga bara, de ska kunna svara fastän du inte är 18

R.I.P. Michael Jackson!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
14 oktober 2007
att v6-4motion drar mer besnin borde en fiskpinne kunna räkna ut att den är mycket roligare är ju ännu mer självklart..skulle välja v6-4motion varje dag i veckan eller en Vr-6
syncro för att den låter mycket bättre wink

609 Inlägg
14 oktober 2007
Om du oroar dig över bränsle kostnaderna är ju TDI 4motion ett hett tips wink

22 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Nja det är inte bränslekostnaderna jag bryr om. Det var mer på försäkring- och skattesidan jag ville ha info. Helst vill jag ha en GTI men har hört att försäkringen är dyr som f*n på dem?

Sök