JBolmer skrev:Är nog dåligt med de!
volvoandy90 skrev:jag åker väl ut en runda vid 10 som vanligt.. vit skoda ^^
850teefem skrev:volvoandy90 skrev:jag åker väl ut en runda vid 10 som vanligt.. vit skoda ^^okok jag har 7 mil till halmstad så vill veta om de finns intresse isåfall
lindgreen skrev:850teefem skrev:volvoandy90 skrev:jag åker väl ut en runda vid 10 som vanligt.. vit skoda ^^okok jag har 7 mil till halmstad så vill veta om de finns intresse isåfallatt kasta pengarna i sjön o köra in tror ja, åk till mantorp imon ist!
850teefem skrev:lindgreen skrev:850teefem skrev:okok jag har 7 mil till halmstad så vill veta om de finns intresse isåfallatt kasta pengarna i sjön o köra in tror ja, åk till mantorp imon ist!jag tror detta med faktiskt nja vi ska ha lite aktiviteter här i smålandsstenar
lindgreen skrev:850teefem skrev:okok jag har 7 mil till halmstad så vill veta om de finns intresse isåfallatt kasta pengarna i sjön o köra in tror ja, åk till mantorp imon ist!
850teefem skrev:okok jag har 7 mil till halmstad så vill veta om de finns intresse isåfall
volvoandy90 skrev:var ute och jagade poliser ikväll istället jäkla massa ute i genevad
Jungmar skrev:volvoandy90 skrev:var ute och jagade poliser ikväll istället jäkla massa ute i genevad Jaga poliser? Va ute och körde lite efter jobbet i går, men såg dig inte, hur länge va du ute?
volvoandy90 skrev:Jungmar skrev:volvoandy90 skrev:var ute och jagade poliser ikväll istället jäkla massa ute i genevad Jaga poliser? Va ute och körde lite efter jobbet i går, men såg dig inte, hur länge va du ute?körde med s60in :p ja dem var ute och lekte i genevad med hur många bilar som helst
Jungmar skrev:volvoandy90 skrev:Jungmar skrev:Jaga poliser? Va ute och körde lite efter jobbet i går, men såg dig inte, hur länge va du ute?körde med s60in :p ja dem var ute och lekte i genevad med hur många bilar som helst Aha, ska du ut något i kväll då? Lämnade A6an på verkstad i förmiddags så drivaxeln ska va bytt om några timmar
volvoandy90 skrev:Jungmar skrev:Jaga poliser? Va ute och körde lite efter jobbet i går, men såg dig inte, hur länge va du ute?körde med s60in :p ja dem var ute och lekte i genevad med hur många bilar som helst
Jungmar skrev:Jaga poliser? Va ute och körde lite efter jobbet i går, men såg dig inte, hur länge va du ute?
__dempa__ skrev:Så tråkigt väder... Jag som äntligen skulle kunna ut o köra ikväll...
ekelund88 skrev:__dempa__ skrev:Så tråkigt väder... Jag som äntligen skulle kunna ut o köra ikväll...glider ut en sväng iaf