Angående: Träffar m.m i Halmstad..

-Blomman-
19 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

Som topic..

Bil-träffar för alla oss som har bilintresse,
spelar ingen roll vad du kör för bil bara du kommer, blir ju roligare om vi är fler..

INFO


Nästa träff: Fredag & Lördag
Plats: Statoil Eurostop Halmstad
Tid: ca 22.00

Håll koll på sista sidan, ifall det är några som har tänkt komma

Skriv gärna ett inlägg om du har tänkt att komma..


Alkohol och drog fritt!!!


Säg till kompisar, bekanta, ovänner och jobbar kompisar och sprid vidare så vi blir fler..

Senast redigerat av -Blomman- (17 januari 2011)

"If you're in control, you're not going fast enough"
Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
19 oktober 2007 · 270 Inlägg

Låter ju intressant smile ska dock pilla lite med röde baronen under dagen här men jag är inte så sen på det tongue

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
-Blomman-
19 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

Javisst.. Hör av dig till nårra polare med, så det blir lite lönt..
Känns inte så kul om det bara kommer 5 st eller nått..
Får ju bli nårra stycken innan vi bestämmer något..

Senast redigerat av -Blomman- (19 oktober 2007)

"If you're in control, you're not going fast enough"
Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
19 oktober 2007 · 270 Inlägg

Ja visst, ska höra runt lite vad grapparna säger wink

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
GurraG INGET ANNAT!!
19 oktober 2007 · 1 725 Inlägg

det kan vara intressant.. iofs kommer vi väl inte ner i någon höjdar bil men det hade varit intressant.. var isåfall??

Akakapukko
19 oktober 2007 · 1 779 Inlägg

varför händer inget kul i gbg.. hatar denna stad

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
-Blomman-
19 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

Spelar ingen roll, bilen behöver ju inte kosta multum för att komma på bil träff och snacka lite med likasinnade homo sapiens.. wink Jadu vi får väl se om det är nårra som vill komma först, innan vi bestämmer tid/plast. Kan ju eventuellt ta träffen imon om det skulle bli lite folk idag så har man lite mer tid på sig att luska fram lite mer bilar osv..
Men vi är ju minst 4 st som är sugna på det nu iaf.. så vi kan ju se om nån timme eller nått..

"If you're in control, you're not going fast enough"
-Blomman-
19 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

akakaboto skrev:
varför händer inget kul i gbg.. hatar denna stad

Haha skojar du med mig eller??
Det är ju skit många träffar i gbg.. Onsdagar, fredagar, lördagar varje vecka..
Här nere i halmstad ska vi vara glada om de kan bli iaf 2 träffar/år och då är det typ 5-10 bilar som står och hänger.. I gbg är det ju minst 50 bilar som sammlas iaf..

"If you're in control, you're not going fast enough"
Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
19 oktober 2007 · 270 Inlägg

Word på det!
By the way, vart i halmstad (förutom micro, pinsamt att gå in där idag igen när jag va där o skällde igår) kan va få tag på led-rör till cupébelysning?

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
-Blomman-
19 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

Cloudsurfer skrev:
Word på det!
By the way, vart i halmstad (förutom micro, pinsamt att gå in där idag igen när jag va där o skällde igår) kan va få tag på led-rör till cupébelysning?

Mekonomen har väl lite tror jag sen har nog autoexperten och ad-center ett litet lager med har jag för mig.. Det fanns ju en riktig bil-styling butik innan men den har laggt ner..

Edit: Går ju alltid att beställa annars wink

Senast redigerat av -Blomman- (19 oktober 2007)

"If you're in control, you're not going fast enough"
Niklas_J
19 oktober 2007 · 152 Inlägg

är det inte bättre att dra ihop en träff nästa helg iställt.
Finns ju lite större möjligheter att det hinner sprida sig då.

-Blomman-
19 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

Niklas_J skrev:
är det inte bättre att dra ihop en träff nästa helg iställt.
Finns ju lite större möjligheter att det hinner sprida sig då.

Jo, det är sant.. hmm
En liten för träff idag/imon och sen en stor träff nästa helg kanske??
Haha det va ju ett bra förslag.. lol

"If you're in control, you're not going fast enough"
Akakapukko
19 oktober 2007 · 1 779 Inlägg

-Blomman- skrev:

akakaboto skrev:
varför händer inget kul i gbg.. hatar denna stad

Haha skojar du med mig eller??
Det är ju skit många träffar i gbg.. Onsdagar, fredagar, lördagar varje vecka..
Här nere i halmstad ska vi vara glada om de kan bli iaf 2 träffar/år och då är det typ 5-10 bilar som står och hänger.. I gbg är det ju minst 50 bilar som sammlas iaf..

hehe jo onsdagarna e de väl en del. har haft 180bilar typ som rekord på en onsdagsträff men på helgerna händer de inte jätte mycke alltså.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
-Blomman-
19 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

akakaboto skrev:

-Blomman- skrev:

akakaboto skrev:
varför händer inget kul i gbg.. hatar denna stad

Haha skojar du med mig eller??
Det är ju skit många träffar i gbg.. Onsdagar, fredagar, lördagar varje vecka..
Här nere i halmstad ska vi vara glada om de kan bli iaf 2 träffar/år och då är det typ 5-10 bilar som står och hänger.. I gbg är det ju minst 50 bilar som sammlas iaf..

hehe jo onsdagarna e de väl en del. har haft 180bilar typ som rekord på en onsdagsträff men på helgerna händer de inte jätte mycke alltså.

Ja, precis du ser.. Va fan snackar du om då??tongue

"If you're in control, you're not going fast enough"
Akakapukko
19 oktober 2007 · 1 779 Inlägg

-Blomman- skrev:

akakaboto skrev:

-Blomman- skrev:

Haha skojar du med mig eller??
Det är ju skit många träffar i gbg.. Onsdagar, fredagar, lördagar varje vecka..
Här nere i halmstad ska vi vara glada om de kan bli iaf 2 träffar/år och då är det typ 5-10 bilar som står och hänger.. I gbg är det ju minst 50 bilar som sammlas iaf..

hehe jo onsdagarna e de väl en del. har haft 180bilar typ som rekord på en onsdagsträff men på helgerna händer de inte jätte mycke alltså.

Ja, precis du ser.. Va fan snackar du om då??tongue

att de inte händer något ikväll. .tongue haha.. tyken eller. tongue vill du ha dig en propp. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
-Blomman-
19 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

akakaboto skrev:

-Blomman- skrev:

akakaboto skrev:
hehe jo onsdagarna e de väl en del. har haft 180bilar typ som rekord på en onsdagsträff men på helgerna händer de inte jätte mycke alltså.

Ja, precis du ser.. Va fan snackar du om då??tongue

att de inte händer något ikväll. .tongue haha.. tyken eller. tongue vill du ha dig en propp. tongue

Åhh fan va synd, ingen träff ikväll, hoppas du överlever roll .. Är grymt avundsjuk på er där uppe som har träffar så ofta som ni har.. javisst kom ner på våran träff så står jag och väntar.. haha madlol

Senast redigerat av -Blomman- (19 oktober 2007)

"If you're in control, you're not going fast enough"
Akakapukko
19 oktober 2007 · 1 779 Inlägg

-Blomman- skrev:

akakaboto skrev:

-Blomman- skrev:

Ja, precis du ser.. Va fan snackar du om då??tongue

att de inte händer något ikväll. .tongue haha.. tyken eller. tongue vill du ha dig en propp. tongue

Åhh fan va synd, ingen träff ikväll, hoppas du överlever roll .. Är grymt avundsjuk på er där uppe som har träffar så ofta som ni har.. javisst kom ner på våran träff så står jag och väntar.. haha madlol

hehe men du kommer ju bli jätte rädd när ja komme. tongue så kör ja över dig. hahaha nä men de hade varit ball att komma ner och lära känna lite folk på olika ställen.
ni får ju komma upp sen efter vintern på träffarna då. de e ju inte så långt igentligen..  själv sitter jag och funderar på om man ska åka ner till er ikväll ju

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
-Blomman-
19 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

Haha okej, bäst jag skiter innan jag kör och tar med mig ett par nya kallingar ifall att.. wink Ja det hade varit kul faktist, har funderat många gånger på att åka upp på en onsdags träff. Va nära på att åka upp i ondsdags, men hade inte tillräckligt medpengar så fick hoppa det.. Som sagt vintern börjar ju komma nu, så träffarna börjar ju avta.. Vi kanske får orda en liten träff för våra vinterbilar sen, hade varit kul som faan ju.. Kan man ha en tävling om vem som tar sig igenom den tjockaste snö vallen.. haha wink

"If you're in control, you're not going fast enough"
M_Erlandsson Hur tänkte du nu?!
19 oktober 2007 · 423 Inlägg

Blir de nått i vår lilla håla ikväll så kommer jag å tittar in smile

Pikey
19 oktober 2007 · 2 283 Inlägg

Blir det något så vill jag veta var och när? Annars är det ju "avslutning" för säsongen för SR i hbg smile

R.I.P. Michael Jackson!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang