Uppkörning imorgon, tips?

Robert_N
23 oktober 2007 · 90 Inlägg

Ja då va de dags för uppkörningen och skulle vilja ha lite stöd från er big_smile hehe. Vad behövs tänkas extra på? Ganska säker på de mesta tror jag. Men kan vara lika bra å höra de från andra så man inte tänker helt galet på vissa saker.
Alla tips e bra! ÖS på nu big_smile

Kör privat så jag e ganska orolig att jag kuggar eftersom dom är extra hårda då sad

Sussu
23 oktober 2007 · 26 Inlägg

Hej tog för ca 3v. sen mitt körkort.
jag vet att alla tjatar men ANDAS! o djup in genom näsan ut genom munnen.
ha överdrivet bra översikt runt om i bilen överdriv gärna o markera när du kollar döda vinkeln.
har många vänner som kuggat för att dom inte tittat tillräkligt i speglar osv, när dom tex. backat!

Lycka till...

Volkswagen Golf GTI "NEVALA" (2001)
ESTRANDBERG88 Hojmek
23 oktober 2007 · 748 Inlägg

Precis, var sansad å tänk på andningen speciellt om man har lätt för att bli nervös! Var noga med hastigheten! kolla speglar ofta, osv osv smile Lycka till

Whiteangel
23 oktober 2007 · 92 Inlägg

Det finns väldigt mycket att skriva men klassiska saker är väll tex: kolla backspeglarna, båda händerna på ratten men det har du säkert koll på redan. När jag körde upp för typ en månad sedan fick en riktigt scjhyst <---(stavning) uppkörningslärare fick bara köra i typ 25 min sen var det klart. Men håll dig lugn bara och kör lungt och försiktigt så går det säkert jättebra.
Lycka till! smile

JH
23 oktober 2007 · 165 Inlägg

Ta det bara lugnt o bli inte stressad så går det kanon! Lycka till

Volvo s40 (2000)
Performance_ Förjaevle Brao
23 oktober 2007 · 555 Inlägg

kör som folk å var noga, de sa min körlärare iaf å de gick skitbra:)

lill3bror
23 oktober 2007 · 1 397 Inlägg

Ta god tid på dig. Stressa inte.

Nissan Skyline R33 GTS-T "Version 5.0 - 536 whp" (1995)
Dalle13
23 oktober 2007 · 37 Inlägg

Håller med allihopa. Ta det mycket lugnt, stressa inte och håll huvudet kallt. Det är det absolut bästa rådet du kan få av oss alla.

Alex
Chevrolet Nova "Baby blue" (1968)
John87 Stolt Volvoägare
23 oktober 2007 · 4 913 Inlägg

Sök lite här i forumet så hittar du miljoner andra tips.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Hmm.
23 oktober 2007 ·

Polaren klarade sin uppkörning igår. Men iallafall.

håll bra uppsikt. var bestämd med det du gör. tveka inte, håll hastigheter. och akta de där cyklisterna som dyker upp på 0.2 sekunder.

Lycka till

Senast redigerat av Hmm. (23 oktober 2007)

megaman_k
23 oktober 2007 · 430 Inlägg

och stirra dig inte blind i backspeglarna. Vrid huvudet så han/hon ser du använder dom men titta mest framåt, är ju dit du ska. wink Annars så är det bara att slappna av som gäller.

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
23 oktober 2007 · 2 258 Inlägg

ta reda på vad din uppkörningslärare är intreserad av, och låtsas vara intreserad av samma sak, o sitt o diskutera det ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!
Robert_N
23 oktober 2007 · 90 Inlägg

Tackar att så många kunde va till sånt stöd så snabbt big_smile
Ska tänka på de där med andningen, kan nog hjälpa mycket.. blir man nervös och gör en liten miss så skiter sej resten också.
Får hoppas att jag lyckas smile
Mer tips tas gärna emot big_smile

Robert_N
23 oktober 2007 · 90 Inlägg

HyperSonica skrev:
ta reda på vad din uppkörningslärare är intreserad av, och låtsas vara intreserad av samma sak, o sitt o diskutera det ;P

De va riktigt smart faktist! big_smile Ska försöka prata med han men samtidigt göra rätt å bra ifrån mej så går de säkert bra smile

myran Foto/Bilnörd
23 oktober 2007 · 1 541 Inlägg

Ta det lungt och kör som du brukar göra. det är det viktigate. för gör du det och inte klarar det.. ja.. det talar ju för sig själv.. smile

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
23 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Ett hett tips är att gå på toa INNAN du sätter dig i bilen ;P

Nej men, vara uppmärksam och ta det lugnt och sansat. smile

Lycka till. big_smile

I do it my way
Robert_N
23 oktober 2007 · 90 Inlägg

BadGirl_854T5 skrev:
Ett hett tips är att gå på toa INNAN du sätter dig i bilen ;P

Nej men, vara uppmärksam och ta det lugnt och sansat. smile

Lycka till. big_smile

Haha de va helt seriöst ett bra tips big_smile

Tack tack smile

Garic
23 oktober 2007 · 539 Inlägg

dom flesta nämnde allt man behöver tänka på... försök oxå lägga dig tidigt idag så att du blir pigg imorgon smile

Tom Darth Vader
23 oktober 2007 · 1 644 Inlägg

Sen en grej till, kör inte "för långsamt", de kan kugga på¨det. När jag körde upp påpekade han att jag gasade på "för lite" när jag skulle upp på motorvägen, man tänker att man ska köra så lungt som möjligt, men överdriv det inte åt nåt håll.

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
AlexGTR
23 oktober 2007 · 11 Inlägg

Åk inte på brehäng alltför mycket!! wink

// AlexGTR
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang