3553
Sök

Vad gör man som singel?

alias_kladde
24 oktober 2007
jaha sorry läste inte så noga.. sa bara vad jag skulle gjort och tänkte ifall.. men skaffa ett stort gosse djur å krama på nätterna.. hehe... eller lägg hundvalparna i sängen.. eller hmm som nån tidigare sagt köp ny säng. sov i soffan, byt bostad.. eller dra hem nån över natten.. hehe det är aldrig fel

524 Inlägg
24 oktober 2007
Ja vet va jag hade gjort, ja hade dratt långt åt helvete därifrån å börjat plugga ett år eller två utomlands. Satsa stort! Hittar man en ny kille så blir man ju lik förbannat kvar på "hemmaplan"

286 Inlägg
24 oktober 2007
Är själv nybliven singel och bättre tider i livet har jag nog aldrig haft måste jag erkänna big_smile

Det är bara ge sig ut och festa med polarna och helt enkelt leva livet. Det med att ligga ensam i sängen är ju lite lätt tröttsamt, men för mig del så gick det bra efter någon vecka. Kanske blir lite krångligt när man har dubbelsäng bara.

435 Inlägg
24 oktober 2007
jag tycker du ska gå på krogen och flirta lite isf, gärna nästa vecka i Falun:D roll

No risk, No reward

5 Inlägg
24 oktober 2007
skaffa dej ett projekt så du har not o göra

chevy

GirlsGoFast
172 Inlägg
24 oktober 2007
Bli avdelningsledare för GirlsGoFast Sverige? Då kommer du inte ha några mer fritidsproblem. big_smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

2 117 Inlägg
24 oktober 2007
Anna_ skrev:
Bli avdelningsledare för GirlsGoFast Sverige? Då kommer du inte ha några mer fritidsproblem. big_smile

Vad? Ger du bort mitt jobb bara sådär utan vidare...??? yikes
Anna! Skäms på dig wink lol

GirlsGoFast
172 Inlägg
24 oktober 2007
shogun skrev:
Anna_ skrev:

Vad? Ger du bort mitt jobb bara sådär utan vidare...??? yikes
Anna! Skäms på dig wink lol

Haha, du kan få ett annat jobb av mig istället! wink

Klistra såna här på alla bilar du tycker passar in i klubben! big_smile
http://phatgraphix.no/images/girlsgofast-male-member_sor.jpg

Hehe, vi gjorde 5-10 såna klistermärken till några av grabbarna som har hängt med på vårt forum sedan start, men det vart sån rush efter dem att vi fick trycka upp fler och lägga ut på webshoppen. lol

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
24 oktober 2007
Sen jag blev singel så började jag jobba, MASSOR, övertid osv Hjälper att hålla tankarna på annat när man leker med miljon-klass bilar heladagarna. Gör man det minsta fel så blir inte ägaren glad:P

Super gör jag inte heller längre utan mest umgås med dem undebrara vänner man glömde bort att man hade under tiden som "icke-singel"

Men jag röstar för att du ska bosätta dig i garaget och pilla med bilen och börja träffa gammla vänner osv.

The Sassy Bitch
198 Inlägg
26 oktober 2007
Trådstartare
tackar för förlagen smile GirlsGoFast detta ahr jag nog missat, det låter juh som nått för mig tongue
ja det blir nog garaget bak spoilderna blev juh knas efter "krocken".

Sussolita-Sassy Bitch ;)

hbg_claes
28 oktober 2007
Singel suger, men de har sin sköna stund med!!
Blev det för ett tag sedan o fick ett barn som ska slussas mellan oss... sad mycket tragiskt...

Men jag köpte mig en bil knapt en vecka efteråt o den har jag i vart fall skoj med hehe...
Trist med att ligga i sängen ensam, men jag började knega som fan, o det gav ju pengar tills säsongen tog slut sad men nu så ska de bli andra tider, nytt jobb o emn massa extrajobb, så sliper man vara hemma.. Bara sitta i sin mysbil till o från jobbet o sedan hoppa i lastbilen o mysa vidare hehe.... Det är skönt som fani ngen som ringer o tjatar när man e hemma o beräknas vara hemma... Men samtidigt en saknad när man väl står där i farstun.. Inget barn att blanda välling till mitt i natten o ingen som värmt upp sängen...

Jobbig sitts sådant här.. Saknar men endå inte... Lev livet o jobba som fan!!

409 Inlägg
28 oktober 2007
om jag skulle bli singel nu skulle jag leva i stort sätt samma liv som jag lever nu förutom att flickan är hos mig lika mycket.. jag är inte den som helt plötsligt slutar umgås med polarna bara för att man skaffat flickvän.

676 Inlägg
28 oktober 2007
jag har varit singel i snart ett år. vet fortfarande inte vad jag ska hitta på eller ta vägen...

7 100 Inlägg
28 oktober 2007
ja tycker de suger så in i helvete att vara singel sad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
29 oktober 2007
surfar lite mer, är i garaget MYCKET mer, köper med roliga saker till sig själv och bilen, köper en eller 2 flaskor av det dyrare godare vinet man tycker om osv osv...

SVK Customs
1 639 Inlägg
30 oktober 2007
Tjej (inte man, för en kille hade ju inte fått nån respons) skriver ett inlägg här på garagets forum om att hon blivit singel. Så får hon en hel massa killar efter sig.
Så kanske hon hittar nån trevlig i högen, så hon slipper sova själv i dubbelsängen smile
För det verkade som att det var just det som var det jobbigaste. Och det kan jag verkligen förstå.
Det är ju det som är så skönt med att ha en partner, att man har någon som man får närhet och kärlek av och att man har någon som man kan ge närhet och kärlek tillbaka till.
Att man har någon som man kan prata med allt och inget om.
Någon som man kan somna och vakna bredvid.
Det är grejor det.

396 Inlägg
30 oktober 2007
jadu, man runkar sjukt mycket mer:P

346 Inlägg

Sök