RouziMotorsport skrev:
Ja, och erat sätt är ju det rätta
Har någon här ens fakta svart på vitt att det inte finns lägenheter pga invandrare?
Jag skrattar när jag läser vissa inlägg. Så fort ett problem uppstår ska ett gäng bönder visa framfötterna och tro att dem kan allt och skylla på invandringen såklart...fy va patetiskt.
Ni tillhör då den grupp man kallar inkompetenta. Vet ni vad det betyder?
Hur många här handen på hjärtat har gått t.ex Natur eller samhäll? Där man får en större inblick i hur det ligger till i världen och samhället, inte ett gäng bönder som har gått fordonsprog och ska snacka politik haha......komiskt detta.
-Over & Out-
Hmm Vad är det som gör dig så mycket bättre för att du gick natur?
70% av alla som går natur är INGENTING en 3-årig totalt värdelös utbildning.
likt fordonsprogrammet gick jag en yrkesförberedande linje och tjänar 3 gånger mer
än vad en naturare på konsum tjänar.Du menar kasnke att ALLA ska gå natur så
när bilarna går sönder så skrotas dom helt enkelt? dom flesta som går natur/samhäll
Kan då inte skit om bilar och vad ska dom då göra utan en mekaniker? Tur som fan
att alla inte lyssnar på dig utan gör egna val och att alla människor är olika.
Att du tror att du har större inblick i världen/Samhället/Politik är rent fåfängt
Du menar kasnke på fullaste allvar att alla som går fordon är totalt dumma i huvudet?
Vårat sätt att leva är inte mer rätt än någons annan MEN vissa seder och annat som vissa invandrar grupper har för sig tex Hedersmord osv är inte
accepterat i vårat samhälle likaväl vårat rättsystem...vi har även yttrandefrihet och andra
grundlagar som dom inte är vana vid så vad är fel med att lära dom till viss del vad vi sysslar med i sverige? Att invandrare har tagit alla lägenheter är inte sanning en stor del
av svenska befolkningen ligger just nu hemma och fetar sig i sin 1:a/2:a och får hyran betald av socialen...Allt handlar om efterfrågan/Tillgång om nu alla lägenheter är fulla och så många unga ska flytta byggs det fler hus helt enkelt.